عصر بازار

در آستانه روز بیمه؛

نرم‌افزار موبایل بیمه نوین رونمایی شد

عصر اعتبار-در آستانه روز ملی بیمه و در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین، نرم‌افزار موبایل این شرکت با حضور مشاور عالی بانک اقتصادنوین، مدیرعامل و اعضای هیات ‌مدیره شرکت بیمه‌ نوین رونمایی شد.

نرم‌افزار موبایل بیمه نوین رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نرم‌افزار جدید این شرکت شامل پرونده شخصی بیمه‌ای کاربران بوده که تمامی پرداخت‌ها، دریافت‌ها و سابقه بیمه‌ای را با در نظر گرفتن امنیت داده‌ای و اطلاعات کاربر در اختیار وی قرار می‌دهد.

    برنامه نرم‌افزاری بیمه نوین شامل ویژگی‌ها و خدمات منحصر به فردی است به طوری که امکان دسترسی آسان و ایمن به اطلاعات بیمه‌نامه، مشاهده پرداخت‌های بیمه‌ای هر فرد، امکان پرداخت اقساط و نمایش مبالغ دریافت شده توسط فرد و امکان مشاهده خسارت‌ها در آن پیش‌بینی و طراحی شده است.
    علاوه بر این بیمه‌گذاران و کاربران گرامی می‌توانند شعب و نمایندگی‌های این شرکت را براساس منطقه جغرافیایی روی نقشه مکان‌یایی کنند؛ همچنین آگاهی از طرح‌ها و جشنواره‌های فروش این شرکت از دیگر خدمات قابل ارایه از طریق این نرم‌افزار است.
    نرم‌افزار موبایل بیمه نوین با رویکرد سهولت، سرعت و امنیت خدمت‌رسانی در تمامی مراحل به بیمه‌گذاران محترم طراحی و معرفی شده و برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در لینک‌های https://cafebazaar.ir/app/air.com.mteamapps.BimeNovin/?l=fa و https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.mteamapps.BimeNovin قابل دسترس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی