عصر بازار

حمایت کوثر از مردم زلزله زده کرمانشاه قابل تحسین است

عصر اعتبار- مدیر شعب استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

حمایت کوثر از مردم زلزله زده کرمانشاه قابل تحسین است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  علی اصغر رئوفی مدیر شعب استان کرمانشاه در دیدار با آیت اله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک هفته وحدت گفت: موسسه اعتباری کوثر در ایام اربعین حسینی با ایجاد موکب در شهرستان های قصرشیرین و مهران 13تریلر آب معدنی بین زوار حسینی توزیع نمود.

    رئوفی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط موسسه اعتباری کوثر در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزود: توزیع  8 تریلر آب معدنی در میان زلزله زدگان قصرشیرین و سرپل ذهاب، ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان از اقدامات کوثر در لحظات اولیه وقوع زلزله در این مناطق بوده است.

    وی با بیان بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه از مناطق زلزله زده اظهار داشت: دکتر عیسی رضایی و هیئت همراه در بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، قصرشیرین، ازگله و ثلاث باباجانی با حضور در روستای مله دزگه، هماهنگی های لازم را جهت ساخت مدرسه و همچنین ساخت یک مسجد در روستای کوییک عزیز طبق درخواست اهالی روستا ها وهمچنین پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال وام قرض الحسنه به سرپرست هر خانوار انجام دادند.

    آیت اله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ضمن عرض خدا قوت و تشکر از حضور مدیر شعب و کارشناسان موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: کوثر از جمله نهادهایی است که همیشه در هر حماسه ای پیش قدم بوده که این امر قابل تحسین است.

    امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از خدمات موسسه اعتبار کوثر در حمایت از مردم زلزله زده در استان کرمانشاه اعلام نمود: نقش مجموعه های اقتصادی در رسیدگی به مشکلات این مناطق و تسریع در روند بازسازی دوباره کرمانشاه موثر است و با کمک و حمایت مادی و معنوی می توانیم کرمانشاه را دوباره بسازیم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی