عصر بازار

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

مشکلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاک حل می شود

عصر اعتبار- ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاک با امضای توافق نامه ای براساس قوانین موجود حل می شود.

مشکلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاک حل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی، شامگاه یکشنبه در دیدار با ابوطالب شیرکوند، علیرضا حیدری و سعید اشرف رؤسای اتحادیه های املاک شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا به همراه عبدالله بهرامی نماینده اتحادیه ورامین در امور مالیاتی طی سخنانی گفت:  با توجه به این که در لایحه بودجه سال 96 موارد مهمی در خصوص کاهش یا تخفیف مالیاتی برای صنوف پیش بینی شده است، ترتیبی برای پیگیری این موضوع مهم و اجرایی شدن آن اتخاذ خواهد شد.

    وی تأکید کرد: مشکلات «مالیات بر ارزش افزوده» مشاوران املاک با امضای توافق نامه ای براساس قوانین موجود، حل می شود.

    نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این توافق نامه بعد از جلسه بنده با تقوی نژاد مدیر امور مالیاتی کشور، با حضور نوری رئیس سازمان مالیاتی و قربانی مدیرکل ارزش افزوده استان تهران، رؤسای اتحادیه املاک سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا به همراه بنده امضا می شود، تا مشاوران املاک این شهرستانها دچار مشکل و ضرر و زیان نشوند.

    در ابتدای این دیدار رئیس اتحادیه املاک شهرستان ورامین نیز طی سخنانی بزرگ ترین معضل این روزهای بنگاه های ملکی را «مالیات بر ارزش افزوده» دانست و اظهار داشت: معوقه هایی که اداره امور مالیاتی برای بنگاه ها در نظر گرفته، منصفانه نیست.

    ابوطالب شیرکوند ادامه داد: اگر این قانون عملیاتی شود، مشاوران املاک شهرها که در سال های 90 تا 96 دوران رکود بازار مسکن را پشت سر گذاشته اند، متضرر می شوند و از آن مهم تر این که مشاوران املاک روستاها توان پرداخت چنین مالیاتی را به هیچ وجه ندارند.

    رئیس اتحادیه املاک شهرستان ورامین اضافه کرد: نکته دیگر به ماده 169 بر می گردد که مربوط به جرائم مالیاتی است و قانون به سازمان امور مالیاتی اختیار داده که کل یا بخشی از جرائم را ببخشد که این مورد نیز باید اجرایی شود تا بار مالیاتی زیادی بر دوش مشاوران املاک نباشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو