عصر بازار

تقدیر وزیراقتصاد از اقدام مشترک خلاقانه و خیرخواهانه نظام بانکی در خصوص مردم زلزله زده کرمانشاه

عصر اعتبار- در پی تصمیم شبکه بانکی بر اهدا و تخصیص بخشی از هزینه های تبلغاتی خود به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه وزیر اقتصاد در پیامی به مدیران نظام بانکی از این اقدام مشترک تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر وزیراقتصاد از اقدام مشترک خلاقانه و خیرخواهانه نظام بانکی در خصوص مردم زلزله زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پس از رخداد زلزله سهمگین در غرب کشور ، مدیران عامل شبکه بانکی در نشست مشترکی که در محل چهارسوق مالی بانک پارسیان با حضور معاونین بانک مرکزی برگزار شد ، به پیشنهاد دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی و اجماع حاضرین در تصویب این پیشنهاد تصمیم به تخصیص بخشی از هزینه های تبلیغاتی خود به بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله گرفتند. در آن نشست همچنین گزارش تفصیلی از کمکهای شبکه بانکی به مناطق زلزله زده شامل خدمات گوناگون از جمله خدمات بیمارستانی تا اهدای کمکهای نقدی کارکنان شبکه بانکی ارائه شد .

    متن پیام تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح ذیل می باشد:

    تقویم عمر ماست جهان، هر چه می کنیم
    بیرون زدفتر کهن سال و ماه نیست
    مدیران عامل محترم بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
    سلام علیکم
    با عنایت به تصمیم مشترک بانک های دولتی و خصوصی در ارتباط با تخصیص بودجه چاپ تقویم و سررسید سالانه برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه، بدین وسیله از تصمیم مدبرانه و ارزشمند شما به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق" ارج نهاده چرا که بهترین اوقات تقویم زندگی انسان، عمریست که در راستای همدلی و کمک به همنوع سپری می شود.
    موفقیت شما در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
    ایام مستدام
    مسعود کرباسیان

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی