عصر بازار

افتتاح نخستین دیتا سنتر استانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در یزد

عصر اعتبار- نخستین دیتا سنتر استانی بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور دکتر اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مدیره بانک در محل مدیریت شعب استان یزد افتتاح شد.

افتتاح نخستین دیتا سنتر استانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در یزد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در حاشیه افتتاح این دیتاسنتر، رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک با تقدیر از همکاری مدیران ارشد ستاد ادارات مرکزی و مدیریت و کارشناسان استان یزد برای راه اندازی و نصب این مجموعه اظهار کرد: ایجاد چنین ساختاری برای بانک الزامی بود و امیدواریم راه اندازی دیتاسنتر یزد شروعی برای دیگر استان ها باشد.

    انصاری جعفری افزود: این مجموعه با کمک نیروهای داخلی و استانی طراحی و نصب شده و با وجودی که برخی از قطعات آن تحریمی بود به سختی تکمیل شد.
    وی در تشریح روند تکمیل این مجموعه گفت: با آتش سوزی سرور ساختمان سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران در یزد برنامه ریزی برای ساخت دیتاسنتر در این استان به عنوان یکی از استانهای مهم برای زمان بحران آغاز شد.
    رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه در مرحله اول یکسری ابعادی در طراحی دیتاسنتر یزد مدنظر قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با استفاده از دانش بومی مهندسان بانک و با تهیه بیش از 200 نقشه، فعالیت ها شروع و با نظارت بیشتر ادامه یافت.
    انصاری جعفری یادآور شد: هم اکنون در کشور تنها دو دیتاسنتر داریم که یکی از آنها در ستاد و در دفتر میرزای شیرازی تهران و دیگری در سرپرستی استان یزد مستقر شده و می توانند در مواقع بحرانی به عنوان پشتیبان یکدیگر عمل کنند.
    در این مراسم دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف این دیتاسنتر، از مهندسان جوان طراحی کننده این مجموعه و مسئولان استانی و ستادی به دلیل همکاری در راه اندازی سیستم ها تقدیر و تشکر کرد.
    شایان ذکر است، در این افتتاحیه، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، نورمحمدی رییس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل و نعمتی مدیرشعب استان یزد نیر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو