عصر بازار

در مجمع عمومی سالیانه بانک مسکن:

کرباسیان،بر توسعه ای شدن بانک مسکن تاکید کرد

عصر اعتبار- صبح امروز جلسه ی مجمع عمومی عادی سالیانه، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، اعضای مجمع،سازمان حسابرسی، بازرس قانونی بانک و همچنین مدیرعامل بانک مسکن و هیأت مدیره ی بانک و سایر مدیران و مسوولان مربوطه در ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

کرباسیان،بر توسعه ای شدن بانک مسکن تاکید کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که از ساعت 8 برگزار شد و به مدت نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، ابتدا دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن، یک گزارش جامع سه وجهی از اقدامات و عملکرد 4 ساله گذشته ی بانک مسکن(1392-1395) ، عملکرد مالی و برنامه ای سال 95 و همچنین برنامه ها و چشم انداز تصویر شده تا سال 1400 را ارایه کرد.

    در ادامه ی جلسه ، نماینده ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانک، گزارش نظارتی خود را خطاب به اعضای مجمع، درباره ی بانک مسکن ارایه کرد.

    در ادامه ی جلسه ی مجمع عمومی عادی سالیانه نیز ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، به مهمترین دغدغه ی خود و همچنین کارشناسان و مدیران بخش مسکن اشاره کرد و گفت: موضوع کلیدی و حیاتی تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای تقریبا از ابتدای دولت یازدهم تا کنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی و مناسب برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضعیت کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

    به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، وزیر راه و شهرسازی، از وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع خواست موضوع تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

    در ادامه ی این جلسه کرباسیان، ضمن تشکر از هیأت مدیره ی بانک مسکن بابت ارایه ی گزارش عملکرد سال 95 و اقدامات انجام شده در حوزه ی تامین مالی مسکن، خواستار شد: تمام درخواست ها ، پیشنهادها و مطالبات مطرح در این جلسه با هدف تعیین تکلیف در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

    کرباسیان همچنین ضرورت تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای را مورد تاکید و وعده داد این موضوع را در دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پیگیری خواهد شد.

    در ادامه سازمان حسابرسی و بازرس قانونی بانک ضمن ارایه گزارش عملکرد از بانک، صورتهای مالی و ترازنامه بانک مسکن منتهی به پایان اسفندماه سال 95 تایید و به تصویب اعضای مجمع رساندند.

    در پایان سایر اعضای مجمع نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد بانک ارایه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو