عصر بازار

مسابقه عکس اینستاگرامی بانک سرمایه به مناسبت روز دانشجو

عصر اعتبار- بانک سرمایه در راستای ارج نهادن به دانشجویان، به عنوان سرمایه های اصلی توسعه و آبادانی کشور، مسابقه عکس اینستاگرامی با عنوان چهار میلیون سرمایه را به همراه جوایزی ارزنده برگزار می کند.

مسابقه عکس اینستاگرامی بانک سرمایه به مناسبت روز دانشجو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک به مناسبت روز دانشجو و در فراخوانی گسترده، از تمامی دانشجویان عزیز میهن دعوت می کند تا در مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سرمایه با جوایزی ویژه و هیجان انگیز شرکت نمایند.

    دانشجویان عزیز و نیز کسانی که پیش از این دانشجو بوده اند، می توانند تا پنج‌شنبه 30 آذر ماه از زندگی دانشجویی و فراز و نشیب های رنگارنگ و هیجان انگیز آن شامل شادی‌ها و غم‌ها، آسانی‌ها و سختی‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌های این سبک از زندگی عکس گرفته و سپس آن عکس ها و یا عکس هایی را که پیش تر در این موضوع گرفته اند، در صفحه اینستاگرام خود با درج دو هشتگ #چهار_میلیون_سرمایه و #بانک_سرمایه به اشتراک بگذارند. بانک سرمایه با استفاده از داورهای حرفه ای این عکس ها را بررسی نموده و در روزهای آغازین دی ماه طی یک مراسم زنده در صفحه رسمی این بانک در اینستاگرام به آدرس banksarmaye نفرات برتر را مورد تقدیر قرار خواهد داد.

    شرایط شرکت در مسابقه:

    فالو کردن صفحه اینستاگرام بانک سرمایه به آدرس banksarmaye
    درج دو هشتگ #چهار_میلیون_سرمایه و #بانک_سرمایه بصورت توامان در زیر عکس
    صفحه اینستاگرام شرکت کننده نباید private باشد تا داوران امکان مشاهده و داوری عکس را داشته باشند.
    عکس باید توسط خود شرکت کننده گرفته شده باشد و شرکت کننده می باید اصل عکس را تا روز اهدای جوایز نزد خود نگه داشته و در صورت برنده شدن آن را ارائه دهد (منظور از اصل عکس، حالت قبل از ادیت در اینستاگرام می باشد).
    مسئولیت و مالکیت حقوقی عکس های شرکت داده شده برعهده شرکت کنندگان است.
    عکس ها باید مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و با شئون اخلاقی و اعتقادی جامعه سازگار باشد. عکس های خارج از چارچوب فوق از مسابقه حذف می گردد.
    گفتنی است جوایز مسابقه به شرح زیر می باشد:

    نفر اول: یک عدد گوشی سامسونگ S8
    نفر دوم: یک عدد دوربین دیجیتال نیکون مدل D3400
    نفر سوم: یک عدد تبلت Galaxy Tab A
    بی شک این برنامه ادای احترام کوچکی از سوی بانک سرمایه به قشر فرهیخته ای خواهد بود که با تلاش های مجدانه خویش می کوشند تا علم را برای آینده این سرزمین به پیشرفت و توسعه مبدل سازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی