عصر بازار

ردیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه ۹۷ پیش بینی شد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق فولاد کشور اعلام کرد: با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بودجه سال ۱۳۹۷ ردیف خاصی برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پیش بینی و در دولت تصویب شد.

ردیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه ۹۷ پیش بینی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «اکبر نوروزی» امروز (یکشنبه) ایرنا گفت: خوشبختانه طبق روال گذشته حقوق و مستمری بازنشستگان فولاد با افزایش 10 درصد سالیانه تا آخر مهرماه امسال پرداخت شد.
    نوروزی افزود: به جهت اینکه خللی در مطالبات بحق بازنشستگان پیش نیاید مقرر شد با مطالعه مناسب بازار و در بهترین موقعیت نسبت به تامین منابع برای پرداخت حقوق در ماه های آتی از محل فروش سهام های در اختیار صندوق اقدام شود.
    وی ادامه داد: در همین پیوند سهام ها به نحو مطلوب برای فروش آماده و به بازار سرمایه عرضه شده است که اکنون در حال انجام تشریفات معامله هستیم و بلافاصله پس از وصول منابع آن در اولین فرصت حقوق ها پرداخت و به روز می شود.
    نوروزی اضافه کرد: با پیگیری مستمر و هماهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری مناسب نمایندگان مجلس در زمان تصویب برنامه ششم توسعه کشور، وضعیت صندوق بنا بر بند پ ماده 12 تعیین شد.
    به گفته وی، این بند دولت را مکلف می کند در سه سال محاسبات بیمه‌ای صندوق پرداخت و هر ساله نیز در بودجه پایدار شود.
    مدیرعامل صندوق فولاد تصریح کرد: این مجموعه محاسبات بیمه‌ای صندوق را تهیه کرده و به تایید سازمان حسابرسی رسانیده است که اکنون در سازمان مدیریت در حال برنامه ریزی اجرایی برای آن هستند.
    نوروزی تصریح کرد: با حمایت مناسب دولت در اجرای بند پ ماده 12 برنامه ششم توسعه کشور همه مشکلات فعلی و قبلی بازنشستگان و همچنین معوقات این عزیزان قابل تامین و پرداخت است.
    به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، رییس جمهوری امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397 را تقدیم کرد.
    سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آتی 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی