عصر بازار

در لایحه بودجه سال ۹۷ ؛

دولت درآمد نامبرینگ را دو برابر کرد

عصر اعتبار- دولت در بودجه سال آینده درآمد حاصل از شماره گذاری مخابراتی (نامبرینگ ) را ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته در حالی که سال گذشته در لایحه پیشنهادی دولت این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

دولت درآمد نامبرینگ را دو برابر کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس ، دولت در بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 ، درآمد حاصل از شماره گذاری مخابرانی (نامبرینگ ) را 200 میلیارد تومان در نظر گرفته است.

    در همین حال درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات  حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اپراتورها 5 هزار و 544 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از حق مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوزهای صادر شده توسط شورای عالی فضای مجازی 5 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از خدمات عمومی و اجرایی خدمات روستاdی 206 میلیارد تومان تعیین شده است.

    درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ( دولتی و غیر دولتی) 230 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به سازمان‌ها و دستگاه‌های عمومی و دولتی 125 میلیارد تومان  و درآمد حاصل از 10 درصد فروش بازی‌های رایانه‌ای برخط و خارجی نیز در لایحه تقدیمی دولت 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی