عصر بازار

در سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

کسب رتبه دوم بانک قرض الحسنه مهرایران در جذب منابع

عصر اعتبار- مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس اعلام دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها، از دستیابی به رتبه دوم جذب منابع در میان سایر بانک های استان خبر داد.

کسب رتبه دوم بانک قرض الحسنه مهرایران در جذب منابع
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهم‌ترین سرمایه یک جامعه، اعتمادى است که افراد به یکدیگر دارند و هر چیزى که این اعتماد و همبستگى را تقویت کند مایه سعادت و پیشرفت جامعه است. بدیهی است اهمیت اعتماد در مجموعه‌ای همچون نظام بانکی که افراد سرمایه‌های خود را به آن می‌سپارند بسیار حساس‌تر و بیشتر از مجموعه‌‌های دیگر خواهد بود. مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک داشته و اطمینان آنان از حُسن امانتداری و وکالت‌مندی بانک در استفاده صحیح از وجوه آنان است.
    حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دو مقوله مهم برای گسترش دایره مشتریان بانک ها است و ابزار اجرای این سیاست ارتقای سطح اعتماد و اطمینان نسبت به عملکرد بانک است. بانک قرض الحسنه مهرایران با ارائه خدمات مطلوب و تنوع سبد محصولات خود توانسته است فعالیت شایسته ای را در راستای توسعه بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه داشته باشد. این بانک طی یکدهه کار و تلاش برای تحقق مسئولیت های اجتماعی در جامعه به منظور توانمندسازی اقشار ضعیف، رفع دغدغه های مالی و کاهش آسیب های اجتماعی، به جایگاه ویژه ای در میان آحاد مردم دست یافته است و رشد 50 درصدی منابع قرض الحسنه آن در 8 ماه گذشته نسبت به پایان سال 95 نشان دهنده استقبال هموطنان از خدمات این بانک است.
    بانک قرض الحسنه مهرایران با رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، تلاش برای افزایش سهم بانک از بازارهای پولی و تنوع طرح های تسهیلاتی برای مناطق مختلف توانسته است جزء بانک های برتر شبکه بانکی کشور قرار گیرد به نحوی که بنا به اعلام دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان سیستان و بلوچستان در پایان آبان ماه سال جاری از لحاظ رشد منابع ، موفق به کسب رتبه دوم در میان بانک های استان شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو