عصر بازار

تحلیلگران اینوستینگ اعلام کردند؛

مهمترین رویدادهای اقتصادی در هفته جاری

عصر اعتبار- به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی مهمترین رویداد هفته آینده برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود که انتظار می رود نرخ بهره در این نشست ۰.۲۵ درصد افزایش یابد.

مهمترین رویدادهای اقتصادی در هفته جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران ، در حالی که همه نگاه ها متوجه نشست مهم فدرال رزرو آمریکا طی روزهای 12 و 13 دسامبر است، بانک های مرکزی انگلیس و اروپا نیز نشست های مهمی را برگزار خواهند کرد. البته بعید به نظر می رسد که نرخ بهره اروپا و انگلیس در این نشست تغییر کند.

    بر اساس این گزارش بانک مرکزی سوییس نیز سیاست های جدید پولی خود را اعلام خواهد کرد. سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای تولیدات صنعتی چین هستند.

    بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا چهارشنبه ساعت 19 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است در کنفرانس خبری 30 دقیقه ای درباره سیاست های پولی و اوضاع اقتصادی آمریکا صحبت کند.

    فدرال رزروآمریکا قصد دارد تازه ترین پیش بینی ها درباره رشد اقتصادی و نرخ بهره را اعلام کند. فدرال رزرو پیش بینی کرده است که سال آینده 3 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این آخرین نشست فدرال رزرو به ریاست جانت یلن خواهد بود. دوره ریاست وی ماه فوریه به پایان می رسد و جرومی پاول جانشین یلن می شود.

    آمارهای خرده فروشی، تورم و تولیدات صنعتی آمریکا نیز طی روزهای آینده منتشر می شود. در عین حال وضعیت طرح مالیاتی دولت ترامپ نیز همچنان در اولویت خواهد بود.

    نشست بانک مرکزی اروپا نیز پنجشنبه برگزار می شود. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است در نشست خبری 45 دقیقه ای صحبت کند. بعید به نظر می رسد که بانک مرکزی اروپا سیاست های پولی خود را تغییر دهد.

    بانک مرکزی انگلیس نیز در ساعت 12 به وقت گرینویچ تازه ترین سیاست های پولی و نرخ بهره را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را تغییر نخواهد داد. ماه گذشته بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داده است.این در شرایطی است که نگرانی های زیادی درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مطرح شده است.

    بانک مرکزی سوییس نیز قرار است پنجشنبه تازه ترین سیاست های پولی و نرخ بهره را اعلام کند. آمارهای تولیدات صنعتی چین در ماه نوامبر نیز قرار است پنجشنبه منتشر شود. این آمارها تا حد زیادی وضعیت اقتصادی چین را مشخص خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو