عصر بازار

چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

عصر اعتبار- با حضور مدیرعامل، برخی از معاونین، مدیران حوزه مرکزی و کارشناسان چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات کوثر با رویکرد امنیت شبکه و تهدید های فناوری اطلاعات به میزبانی مدیریت شعب استان یزد برگزار شد.

چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید محمود حسام امیری مدیر شعب استان یزد ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از میزبانی این همایش اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این همایش نوید بخش اتفاقات خوب در استان یزد باشد و معتقدیم پتانسیل های مناسبی جهت جذب منابع و توسعه خدمات الکترونیک در استان وجود دارد.

    حسین نجفی مدیر فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت و توسعه نرم افزار های امنیتی در کوثر گفت: با حمایت مدیر عامل و همت جوانان متخصص و با انگیزه، زیرساخت های مناسبی جهت توسعه فناوری اطلاعات در کوثر تهیه و عملیاتی شده است.

    وی با بیان نقش فناوری اطلاعات در روند توسعه ای و پیشبرد اهداف موسسه افزود: نقش بانکداری الکترونیک در نظام بانکی بسیار تاثیر گذار است و توسعه مستمر بانکداری الکترونیک باعث بهبود فعالیت ها و به تبع آن کاهش هزینه ها خواهد شد.

    وی بیان داشت: پتانسیل توسعه فناوری اطلاعات در بهبود محیط کسب و کار بسیار قابل ملاحظه است و باید متناسب با نیاز بازار و مشتریان به سمت رونق صنعت بانکداری الکترونیک رفت.

    امیر اسعدی مدیر برنامه ریزی و تحول نیز در این همایش اظهار داشت: اگر سازمان را به مثابه یک انسان در نظر بگیریم، برنامه ریزی به عنوان مغز این مجموعه محسوب می گردد اما امروزه جایگاه فناوری اطلاعات همانند لزوم اکسیژن برای تنفس و بقای سازمانها است.

    وی افزود: در دنیای امروز توسعه تکنولوژی اطلاعات تغییرات گسترده ای را در نحوه خدمات، بازاریابی و درآمدسازی بانک ها و موسسات مالی ایجاد نموده است به گونه ای که عدم توجه کافی و بموقع به این تغییرات ممکن است باعث ناکامی و زوال مجموعه های بزرگ اقتصادی گردد.

    بر اساس این گزارش؛ برگزاری کارگاه های تخصصی از دیگر برنامه های حاشیه ای این همایش بود . همچنین در پایان چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات از سه خدمت جدید شعبه یاب، نرم افزار جامع مانیتورینگ و اتمام پروژه خط بک آپ شعب در حوزه IT رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو