عصر بازار

کوثر با تکنولوژی های نو ارزش آفرین است

عصر اعتبار- چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر به میزبانی استان یزد برگزار شد.

کوثر با تکنولوژی های نو ارزش آفرین است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر رضایی در چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت مباحث فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت نظام بانکی افزود: در عصری زندگی می کنیم که هر روز و هر لحظه تکنولوژی در حال پیشرفت است و فناوری های نوین چهره جهان پیرامونمان را دگرگون می کنند، از این رو کارشناسان فناوری اطلاعات باید هر لحظه خود را با علم روز پیش ببرند و با تشکیل تیم های مشترک، راه کارهای نوین ارائه نمایند.

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: نوآوری‌ فناوری و تکنولوژی از مهمترین منابع برای رشد اقتصادی می‌باشند و روند توسعه ای در تکنولوژی اگر به‌طور مناسب و به هنگام باشد، پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور را به دنبال خواهد داشت.

    وی تاکید نمود: بازنگری ساختار سازمانی به منظور چابک سازی، نظم و سرعت بخشی بیشتر در فرآیندهای سازمانی با هدف افزایش قدرت رقابت در نظام بانکی انجام می شود و به همین دلیل در موسسه اعتباری کوثر این روند را از حوزه مرکزی آغاز و معاونت های جدیدی با رویکردهای نوین تشکیل دادیم.

    دکتر رضایی گفت: با رویکرد نوینی که در کوثر شکل گرفته است و با توجه به چابک سازی حوزه مرکزی، مدیریت های فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و تحول ادغام خواهند شد و در ادامه معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات با سرپرستی امیر اسعدی فعالیت می نماید.

    دکتر رضایی با تشریح دلیل عدم موفقیت نظام بانکی در بخش درآمد و هزینه گفت: باید به دنبال راه کارهای نوینی در جهت جذب منابع ارزان قیمت باشیم و به نحوی بازار را رصد نمائیم که بتوانیم به لحظه تصمیمات مقتضی و لازم را بگیریم. عدم انتقال چشم انداز و مفاهیم استراتژیک به بدنه سازمان از دیگر عوامل ناکامی سیستم بانکی در شرایط فعلی می باشد.

    حمایت از تولید و محصولات با کیفیت ایرانی

    دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه در حاشیه برگزاری چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه در یزد به خبرنگاران گفت: همه برای حمایت از تولید و گشایش در مسیر صادرات محصولات با کیفیت ایرانی تلاش نمایند.

    دکتر رضایی افزود: موسسه اعتباری کوثر در راستای تقویت تولید ملی، چند شرکت نان صنعتی،  برخی شرکت های تولیدی داخلی از جمله یک شرکت خودروسازی و یک شرکت ریلی ایرانی را حمایت نموده همچنین در استان یزد نیز از چند کارخانه و شرکت تولیدی حمایت نموده است.

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: اشتغال زایی از دغدغه های مهم کوثر است که در این زمینه اشتغال 3000 نفر از جوانان با انگیزه و تحصیل کرده از جمله اقدامات کوثر در راستای اشتغال زایی است که شاید کمتر مجموعه ای این تعداد شغل را برای جوانان فرهم نموده باشد.

    نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان سرمایه و تعداد شعب موسسه تصریح کرد: موسسه اعتباری کوثر با سرمایه ای بالغ بر 6هزار میلیارد ریال  با 352 شعبه و بیش از 483 هزار سهامدار بزرگترین شرکت فرابورسی است که با تمام توان و اتکاء به همت جهادی مدیران و تخصص جوانان بانگیزه همچنان به روند توسعه ای خود در نظام بانکی ادامه می دهد .

    دکتر رضایی بیان داشت: به عنوان موسسه پیشرو توانستیم به همت و پشتکار همکاران متخصص، جوان و چابک و خلق ایده‏های نو، شاخص‏های بسیاری همچون پیشرفت در نظام بانکی، سود آوری، مشتری مداری و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش اساسی ایفا کنیم

    وی با اشاره به وجه تمایز موسسه اعتباری کوثر با سایر بانک ها و موسسات اظهار داشت: ارائه وام قرض الحسنه بدون کارمزد، وجودنخبگان جوان و متخصص که رتبه اول نظام بانکی را در آزمون المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی را از آن خود نمودند، تاکید بر تکریم مشتریان و معرفی به عنوان بزرگترین شرکت فرابورسی ایران بخشی از موفقیت ها و وجوه تمایز کوثر با سایر رقباء می باشد.

    وی یادآور شد: سیستم آموزش موسسه اعتباری کوثر هم اکنون به صورت مجازی و بر بستر تلفن همراه انجام می شود که توسط نخبگان دانش آموخته دانشگاهی موسسه انجام و عملیاتی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو