عصر بازار

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

بانک صنعت و معدن بیشترین تسهیلات را به صنایع این استان پرداخته است

عصر اعتبار- محمود سیجانی گفت : بیشترین میزان پرداخت تسهیلات به صنایع استان قم مربوط به بانک صنعت و معدن بوده و باید بانک‌های دیگر نیز روند پرداخت تسهیلات را تسریع کرده و موانع پرداخت را از بین ببرند.

بانک صنعت و معدن بیشترین تسهیلات را به صنایع این استان پرداخته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان خبر داد و افزود باید همه مسئولان و مدیران استانی برای  فعالیت مجدد واحدهای تولیدی که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند با هم همکاری کنند.

    وی با اشاره به نقش بانک‌ها در فعالیت مجدد واحدهای تولیدی استان افزود: تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی به واحدهای که دچار مشکلات مالی هستند بهترین خدمتی است که می‌توانیم به این واحدها کرده و آن‌ها را دوباره به بازار و چرخ تولید بازگردانیم.
    سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد:  تا امروز 152 واحد تولیدی به بانک‌ها معرفی‌شده و تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند تسهیلات موردنظر خود را دریافت کرده اما متأسفانه متقاضیان زیادی هنوز در صف دریافت تسهیلات بانکی هستند.
    وی به منابع محدود مالی استان  اشاره کرد و گفت: سقف پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی 400 میلیارد تومان بوده و به هر واحد تولیدی 3 تا 5 میلیارد تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد که این واحدها با گذراندن مراحل قانونی می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
    سیجانی با درخواست از بانک‌ها برای تسهیل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌توانند با ترکیب عقود بانکی و به‌کارگیری روش‌های نوین در جهت پرداخت تسهیلات بیشتر و تسریع مراحل آن در رونق اقتصادی استان سهیم بوده و مشکلات بیکاری در استان را برطرف کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی