عصر بازار

حمایت از استارت آپ ها، مسئولیت اجتماعی تازه بانک ملی ایران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران تا کنون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه های متعددی ورود کرده است. مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به زلزله زدگان، احداث بیمارستان، تخصیص بودجه به اقدامات فرهنگی و ورزشی، تنها بخشی از اقدامات بانک در این حوزه بوده است.

حمایت از استارت آپ ها، مسئولیت اجتماعی تازه بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اقتضای این روزها مسائل تازه ای است. در حال حاضر جوانان زیادی از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند که با وجود دانش انباشته، توانایی مالی کافی برای عملیاتی کردن ایده های خود را ندارند.

    معمولا حجم این ایده ها زیاد است و حتی شاید بسیاری از آنها در عمل به نتیجه مطلوبی نرسد، اما همان تعداد کم ایده هایی که درست عملیاتی شده اند، آثار گسترده و قابل توجهی داشته اند.

    بانک ملی ایران این روزها با مراجعات مکرر ایده پردازان جوان روبه روست، به طوری که از ما خواسته می شود در این حوزه سرمایه گذاری کنیم. البته باعث افتخار ماست که در چند طرح بزرگ، مشارکت کرده و آنها را به نتیجه رسانده ایم.

    تجربه ما نشان داده استارت آپ ها راه حل های بسیار موثر و کم هزینه ای برای حل مشکلات مزمن و دیرینه ارائه می دهند، از این رو حمایت از صاحبان ایده را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

    بانک ملی ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط نزدیک دارد و از سوی دیگر مرکز نوآوری بانک نیز این موضوع را به صورت سیستمی پیگیری خواهد کرد.

    پیام رسان «بله» یک نمونه کاملا موفق در حوزه استارت آپ ها بود که با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی و در نهایت به محصولی منحصر به فرد تبدیل شد؛ پیام رسانی بومی که قابلیت عملیات های بانکی را نیز دارد و مورد تحسین بسیاری از مقامات دولتی و غیردولتی قرار گرفته است.

    بانک ملی ایران در این زمینه محصولات دیگری نیز دارد که به اقتضای زمان معرفی خواهد شد. بانک از همه ایده پردازان و به ویژه جوانان فعال در این حوزه حمایت می کند، چون با این اقدام علاوه بر جلوگیری از فرار مغزها، می توان در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، اقدامات بزرگی را پیاده سازی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی