عصر بازار

شعبه بانک پارسیان در شهرستان زابل افتتاح شد

عصر اعتبار- ۳۲۵ شعبه بانک پارسیان با حضور معاون فرماندار زابل ، امام جمعه اهل تسنن زابل ، کسبه و تجار منطقه و همچنین مدیراعتبارات، مدیرامورشعب و مدیر پشتیبانی بانک پارسیان در شهرستان زابل افتتاح شد .

شعبه بانک پارسیان در شهرستان زابل افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سرکار خانم معین افشار، معاون فرماندار زابل در مراسم  افتتاح این شعبه گفت:   باتوجه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال "نام گذاری شده است، بانک های خصوصی به این نکته توجه کرده و با حمایت خود و ارایه تسهیلات زمینه اشتغالزایی و رونق تولید را در شهرستان زابل فراهم کنند.

    وی خاطر نشان کرد:  بانک پارسیان به عنوان یکی از بهترین بانک های خصوصی، می تواند نقش موثری در این خصوص ایفا نماید.
    همچنین مولانا شه بخش، امام جمعه اهل تسنن زابل نیز با بیان اینکه بانک پارسیان یکی از  موفق ترین بانک هایی است که در نظام بانکداری خوش درخشیده است،    اظهار کرد : حضور بانک پارسیان در زابل نشان دهنده اهتمام ویژه این بانک برای کمک و حمایت این بانک به مردم، کسب و کار و تولید این منطقه است.
    درادامه مراسم پارسیان، خواجه نصیری مدیر اعتبارات بانک پارسیان بیان کرد: بانک پارسیان درراستای تکمیل زنجیره بانکی موفق به افتتاح شعبه ای دیگر در شهرستان زابل شد و باتوجه به سیاستی که برای مردم این منطقه درنظرگرفته شده است، تمرکز اصلی بر روی مسئولیت اجتماعی است و تاکنون طبق توافق های صورت گرفته با بنیادها و صندوق هایی که منابعی دراختیاردارند، قرار شده است تا کمک هایی به این منطقه شود.
    خواجه نصیری افزود:  بانک پارسیان با داشتن 100 هزار سهامدار و تعداد کثیری سرمایه گذار و با حمایت مشتریان قصد دارد، شعب بیشتری راه اندازی کند و درکارهای زیربنایی مانند خط انتقال گاز ، آبرسانی و ... مشارکت فعال تری داشته تا نتایج آن برای همگان مشهود و خیرعمومی را دربرداشته باشد . 
    خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز گفت: بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور و با وجود قدمت زیادی که دربین بانک های دیگر دارد  توانسته است اعتماد خوبی بین مشتریان درکشور به دست آورده و موفقیت های بسیاری نیز کسب کند.
    مدیرامورشعب بانک پارسیان، تصریح کرد: بانک پارسیان زنجیره خدمات گسترده ای دارد و هم اکنون به عنوان  یک سوپرمارکت مالی با استفاده از طرفیت های شرکت های زیر مجموعه خود اعم از شرکت های لیزینگ، کارگزاری، صرافی، تامین سرمایه لوتوس، بیمه ،صندوق قرض الحسنه و ...توانسته بسیاری از نیازهای مردم در شبکه بانکی را مرتفع سازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی