عصر بازار

بانک کشاورزی در ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم - ۸؛

موفقیت بانک کشاورزی در عاملیت خرید تضمینی ۸.۹ میلیون تن گندم و۱۸۱ هزار تن کلزا

عصر اعتبار- موفقیت چشمگیر بانک کشاورزی در اجرای بهینه عاملیت خرید تضمینی ۸.۹ میلیون تن گندم به ارزش ۱۱۶ هزار میلیارد ریال و ۱۸۱ هزار تن کلزا به ارزش ۴۸۴۷ میلیارد ریال در دولت دوازدهم از افتخارات این بانک در اجرای عاملیت خرید تضمینی محصولات استراتژیک در راستای عمل به سیاست های دولت تدبیر و امید، اهداف اقتصاد مقاومتی وخدمت به کشاورزان است.

موفقیت بانک کشاورزی در عاملیت خرید تضمینی ۸.۹ میلیون تن گندم و۱۸۱ هزار تن کلزا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در 100 روزه نخست دولت دوازدهم که هم زمان با فصل برداشت محصولات استراتژیک چون گندم، کلزا، سویا، گلرنگ و آفتابگردان در کشور بود با اجرای موفق عاملیت خرید تضمینی به عنوان بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی و با پشتیبانی و همکاری وزارت جهادکشاورزی ، شرکت بازرگانی دولتی و بانک مرکزی توانست نقش خود را به عنوان حامی تولید کنندگان و عاملی اثرگذار در توسعه اقتصادی و تامین امنیت غذایی کشور به خوبی ایفا کند. 

    در سال جاری با عاملیت بانک کشاورزی و توسط سامانه جامع الکترونیکی این بانک، 8.9  میلیون تن گندم مازاد از کشاورزان 30 استان کشور در قالب 1.4میلیون محموله از 1440 مرکز خرید کشور جمع آوری و بهای آن به ارزش 116 هزار میلیارد ریال تماما به حساب گندمکاران واریز شد.

    بانک کشاورزی با عاملیت خرید تضمینی محصول کلزا در سال جاری 181 هزار تن محصول به ارزش 4847 میلیارد ریال را از 30 استان کشور خریداری و 100 درصد بهای کلزای خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده است.

    این بانک همچنین در اجرای عاملیت خرید تضمینی محصولات سویا، گلرنگ و آفتابگردان در سال جاری تا کنون جمعا 104 هزار تن محصول در قالب 27 هزار محموله خریداری و بیش از 972 میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز کرده است که این روند همچنان ادامه دارد.

    شایان ذکر است بازگشت عاملیت خرید تضمینی محصولات استراتژیک به بانک کشاورزی پس از ده سال وقفه، از دستاوردهای درخشان دولت تدبیر و امید است و بانک کشاورزی با اتخاذ تدابیر لازم و اجرای موفق آن ، بار دیگر در راه خدمت به کشاورزان و بهبود معیشت آن ها، تامین امنیت غذایی کشور، توسعه بخش کشاورزی و رونق تولید گام برداشته و افتخاری دیگر به کارنامه درخشان خود افزوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو