عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت :

برای پرداخت وام، شرط سپرده‌گذاری نداریم

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: مهم‌ترین موضوعی که دنبال می‌کنیم این است که مردم از منابع خودشان که صاحب آن هستند بتوانند وام‌های خرد قرض‌الحسنه دریافت کنند. در این راستا مهم‌ترین اقدام ما این است که نزد ما حسابی داشته باشند و با آن حساب کار کنند.

برای پرداخت وام، شرط سپرده‌گذاری نداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا،محمدحسین‌ حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در خصوص اقدامات این بانک در راستای‌ الکترونیکی‌ کردن، اظهار داشت: در حال‌حاضر تمامی ابزارهای نوین بانکی را در اختیار گرفتیم و علاوه بر آن مهم‌ترین اقدام ما ظرف یکسال گذشته توسعه یک مدل از بانکداری به نام بانکداری اجتماعی بوده است.

    وی گفت: این نوع بانکداری دو خصوصیت اصلی دارد یکی اینکه مردم برای دریافت خدمات نیازی به حضور در شعبه ندارند و از سوی دیگر خودشان هم در محیط خودشان مثلا محل کار، مسجد محل و یا خانواده و حتی در روستای خود می‌توانند کانون‌هایی را تحت عنوان کانون‌های اجتماعی شکل دهند و نماینده‌ای را به عنوان راهنما به بانک معرفی کنند و ما هم در مقابل بانکداری اجتماعی به آنها معرفی‌ می‌کنیم که بدون آن که نیازی به شعبه‌ای باشد همه خدمات بانکی اعم از خدمات سپرده‌گذاری و ارائه تسهیلات با سهولت انجام می‌شود.

    وی خاطر نشان کرد: بانکداری اجتماعی یکی از انواع جدید بانکداری محسوب می‌شود که توانسته تغییرات بنیادی در بانکداری امروز ایجاد کند، به عنوان مثال؛ می‌توان به این مهم اشاره کرد که در بانکداری اجتماعی مشتری مداری حرف اول را در تصمیم گیری و جهت‌گیری می‌زند.

    حسین‌زاده افزود: البته تا امروز هم در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم و به 6 هزار کانون اجتماعی خدمات ارائه دادیم.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در پاسخ به این پرسش که هم‌اکنون طرح‌ها و وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که در دست اجرا دارید کدام‌ها هستند؟ ، گفت: مهم‌ترین موضوعی که دنبال می‌کنیم این است که مردم از منابع خودشان که صاحب آن هستند بتوانند وام‌های خرد قرض‌الحسنه دریافت کنند. در این راستا مهم‌ترین اقدام ما این است که نزد ما حسابی داشته باشند و با آن حساب کار کنند.

    و افزود: البته هیچ شرط سپرده‌ای وجود ندارد و بر اساس عملکرد حساب و نیازی که پیدا می‌کنند ما نیز وام‌های قرض الحسنه را با کارمزد دو درصد ارائه می‌دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی