عصر بازار

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز :

نمی توان ردپای بانک شهر را در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها نادیده گرفت

عصر اعتبار- معاون مالی و اداری شهرداری شیراز با بیان این‌که ردپای بانک شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها غیر قابل انکار است، گفت: یکی از نهادها و موسساتی که توانست موجب نجات شهرداری ها در سال‌های اخیر باشد بانک شهر بوده است و این بانک بخش قابل توجهی از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار شهرداری را تامین مالی کرده است.

نمی توان ردپای بانک شهر را در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها نادیده گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد حسن اسدی با اشاره به اهمیت حمایت بانک شهر از شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها در چند سال اخیر در دریافت عوارض ساختمانی، صدور پروانه و دریافت پول از مردم برای ساخت و ساز به دلیل رکود ساخت و ساز و بحران های اقتصادی بازار مسکن، دچار مشکلات زیادی شدند و این در حالی است که انجام بسیاری از پروژه‌های عمرانی که از وظایف ذاتی شهرداری‌هاست و هیچ سازمان دیگری قادر به انجام آن نیست،نمی‌بایست متوقف می‌ماند.
    وی افزود: در این چند سال یکی از نهادها و موسساتی که توانست شهرداری ها را نجات دهد بانک شهر بود و امروز در هیچکدام از پرژه‌های عمرانی کلانشهرها، نمی توان ردپای بانک شهر را نادیده گرفت.
    اسدی خاطر نشان کرد: بانک شهر بخش قابل توجهی از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار شهرداری را تامین مالی کرده و این تسهیلات به پیمانکاران شهرداری برای کارهای عمرانی بوده و قطعا شهرداری‌ها نیز خود را متعهد به پرداخت می دانند و باید در نهایت بدهی خود را پرداخت کنند.
    وی با تاکید بر این که ارائه این تسهیلات همه در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری بوده است، افزود: تسهیلات بانک شهر به شهرداری‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی بوده است و از آنجا که شهرداری‌ها موظف به پرداخت آن هستند، هیچ ریسکی در ارائه این تسهیلات برای این بانک ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی