عصر بازار

تبلور «کارآفرینی» در اخبار این هفته بانک ملی ایران

عصر اعتبار- کارآفرینی و اشتغال در هفته ای که گذشت، بیش ترین حجم اخبار بانک ملی ایران را به خود اختصاص دادند.

تبلور «کارآفرینی» در اخبار این هفته بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک ملی ایران لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی را دریافت کرد

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با موضوع استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد،خدمات و حمایت های بانک ملی ایران از اقدامات کارآفرینانه مورد تقدیر قرار گرفت.

    در این کنفرانس که با حضور تنی چند از مسئولان کشوری و فعالان عرصه کارآفرینی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، لوح تقدیر کنفرانس به امضای علا میرمحمد صادقی نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران  به بانک ملی ایران اهدا شد که معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم های بانک ملی ایران به نمایندگی از بانک، آن را دریافت کرد.

    لیلا رضایی معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم های بانک ملی ایران در پانل تامین مالی، سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاران این کنفرانس ،ضمن تشریح استراتژی های این بانک در حوزه کارآفرینی  گفت: کارآفرینی به یک رویه جاری در فعالیت های بانک ملی ایران تبدیل شده و بانک ملی ایران از هر طرحی خلاقانه و کارآفرینانه که بتواند تحولی در بازار ایجاد کند ، حمایت خواهد کرد.

    وی افزود: سامانه های بام و بله از نمونه های بارز حمایت های استراتژیک بانک ملی ایران از ایده هاست.

    رضایی تاکید کرد: سامانه بام تنها یک سامانه ارایه خدمات بانکی نیست بلکه زیرساختی برای توسعه محصولات است؛ سامانه بله نیز یک پیام رسان نو و خلاقانه است که نمونه مشابهی ندارد.

    وی حمایت از استارت آپ ها و فین تک ها را از اولویت های بانک ملی ایران خواند و گفت: ما به حمایت گسترده از کارآفرینان معتقدیم و آن را راهکاری جدی برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال می دانیم.

     

    نگاه ویژه بانک ملی ایران به بنگاه های اقتصادی با اشتغال کمتر از 100 نفر

    بانک ملی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 10 هزار و 82 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی با اشتغال کمتر از 100 نفر پرداخت کرده است.

    در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده، توسعه اشتغال و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی از محوری ترین اولویت های این بانک است.

    از سویی بانک ملی ایران در راستای همگام شدن با اهداف کلان رونق اقتصادی کشور  و اجرای سیاست های دولت در زمینه ساماندهی و کمک به راه اندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تسهیلاتی به ارزش 10 هزار و 82 میلیارد و 733 میلیون ریال پرداخت کرده است.

    لازم به ذکر است بنگاه های کوچک و متوسط در 981 فقره از این تسهیلات بهره مند شده اند.

    این در حالی است که بانک ملی ایران در سال جاری رتبه نخست پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط را در میان 23 بانک مشارکت کننده در پرداخت این تسهیلات، از آن خود کرده است.

    کل پرداختی بانک ها در این بخش بیش از 14 هزار و 243 میلیارد ریال و سهم بانک ملی ایران از این رقم بیش از 20 درصد بوده است.


    تصویب 16 هزار و 810 میلیارد ریال تسهیلات ریالی کلان در بانک ملی ایران

    بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، پرداخت بیش از 16 هزار و 810 میلیارد ریال تسهیلات ریالی کلان را تصویب کرده است.

    این بانک در مدت مذکور 35 مصوبه ارزی، ریالی و تمدید مشارکت داشته که مجموع تسهیلات ارزی مصوب به 320 میلیون یورو می رسد و از محل صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.

    همچنین از مجموع درخواست های وارده و تعیین تکلیف شده در آبان ماه امسال نیز تعداد سه فقره تمدید مشارکت مدنی تسهیلات مصوب پیشین و دو فقره تسهیلات به ارزش 224 میلیارد ریال در زمینه تولید کاشی، سرامیک و سیمان خاکستری از منابع داخلی بانک مصوب گردیده است.

    بانک ملی ایران در ماه گذشته نیز پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است که سه فقره تسهیلات کلان در قالب تمدید دوران مشارکت تسهیلات مصوب قبلی و پنج فقره تصویب تسهیلات جدید در زمینه هایی مانند پالایش نفت، تولید کیک و کلوچه، احداث هتل در مناطق آزاد و صنعت نساجی بوده است.

    عمده تسهیلات مصوب مذکور در مهرماه امسال به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به منظور احداث پالایشگاه نفت معرفی شده از سوی شورای راهبری اقتصاد مقاومتی بوده است.


    بانک ملی استان البرز رتبه نخست پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط

    بانک ملی ایران در استان البرز موفق به کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات استان در زمینه بنگاه های کوچک و متوسط شد.

    با توجه به نامگذاری سال جاری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال» و اهمیت مشارکت بانک ها در پرداخت تسهیلات در این قالب برای اجرای منویات مقام معظم رهبری، بانک ملی ایران در استان البرز موفق شد تا با پرداخت 50 فقره تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط در 9 ماه ابتدای امسال، مقام نخست پرداخت تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی را در میان سایر بانک های این استان کسب کند.

    این تسهیلات به ارزش یک هزار و 173 میلیارد و 867 میلیون ریال به کسب و کارهای کوچک و متوسط تزریق شد تا بتواند تحولی بنیادین در عرصه کارآفرینی و رونق اقتصادی در استان ایجاد کند.


    امکان خرید اعتباری معلمان از فروشگاه های افق کوروش با همکاری بانک ملی ایران

    تفاهم نامه همکاری میان بانک ملی ایران و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای ارایه امکان خرید اعتباری به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش امروز به امضا رسید.

    دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری که با حضور برات کریمی و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک، مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره افق کوروش برگزار شد، با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای کمک به اشتغالزایی کشور و افزایش تولید داخلی به انجام رسیده است، گفت: بانک ملی ایران در این امر خیر نقش واسط را برای رسیدن محصولات تولید داخل با کمترین قیمت و بیش ترین تخفیف ممکن به دست مصرف کننده و از طرفی حمایت از تولیدکننده داخلی برای رونق کسب و کار دارد.

    وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند در ابتدای ماه از 800 شعبه مستقر فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور با کارت حقوق خود خرید کرده و از شرایط متنوع پرداخت هزینه با دوره یک تا سه ماهه و یا در قالب تسهیلات بانکی با نرخ کارمزد کم بهره مند شوند.

    حسین زاده بیان کرد: حسن این تفاهم نامه این است که تمامی محصولات این فروشگاه ها تولید داخلی بوده و این امر درواقع کمکی به رونق تولید داخل می کند و از طرفی کالای داخلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کننده داخلی قرار می گیرد.

    منصور مجاوری مشاور وزیر نیز در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این وزارتخانه و بحث های معیشتی و رفاهی فرهنگیان گفت: این تفاهم نامه می تواند هزینه های خرید ملزومات مصرفی فرهنگیان را کاهش دهد که به همین جهت نیز ما از پیشنهاد مدیرعامل بانک ملی ایران و مدیران گروه صنعتی گلرنگ و افق کوروش استقبال کردیم و قرار شد تا معلمان از کارت حقوق خود به عنوان کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه های افق کوروش استفاده کنند و از صدور کارت جدید نیز اجتناب شود.

    وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در جهت همراهی بیشتر با شرکت ها و بخش های غیردولتی سیاست و برنامه جدیدی را آغاز کرده تا بتوانیم پتانسیل موجود در جامعه یک میلیون نفری شاغل این وزارتخانه،750 هزار نفری فرهنگیان بازنشسته و حدود 13.5 میلیون نفری دانش آموزان در بیش از 106 هزار مدرسه سراسر کشور و 260 مرکز و مجموعه رفاهی و آموزشی و 170 مرکز درمانی و همچنین توانمندی موجود در بانک ملی ایران و بعد گردش مالی حساب های دولتی را در خدمت بخش غیردولتی و تولیدکنندگان داخلی قرار دهیم.

    همچنین مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز گفت: با توجه به اینکه بانک ملی ایران از بزرگترین بانک های کشور است، بسیار خوشحالیم که می توانیم از توانمندی های این بانک در راستای خدمت رسانی به قشر زحمتکش فرهنگیان بهره گیریم.


    گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک است

    مدیرعامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره میربیزنس بانک با مقامات عالی آستراخان روسیه دیدار و گفت و گو کردند.

    دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار که گزارش آن در رسانه های مختلف روسیه بازتاب فراوانی داشت، با اشاره به تاکید رؤسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه بر لزوم گسترش روابط همه جانبه دو کشور، گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان را از اولویت های اساسی میربیزنس بانک دانست و گفت: اقدامات ما در این زمینه پیوسته بهبود و توسعه خواهد یافت.

    استاندار آستراخان روسیه نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مقامات ارشد بانک ملی ایران و میربیزنس بانک، تاکید کرد: این بانک در گسترش روابط تجاری دو کشور سهم قابل قبولی داشته است.

    وی افزود: گسترش بیش از پیش روابط بانکی در تمامی زمینه های بازرگانی، اقتصادی و توریستی مد نظر ماست.


    افتتاح شعبه مرزی بانک ملی ایران در گمرک باشماق مریوان کردستان

    شعبه مرزی بانک ملی ایران در منطقه گمرک باشماق مریوان در استان کردستان به بهره برداری رسید.

    سیامک عباسی رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران استان کردستان در مراسم افتتاح این شعبه مرزی که به همت مدیران عالی بانک و با حضور رییس گمرک، رییس پایانه مرزی باشماق مریوان، فرماندهی مرزبانی باشماق و جمعی از بازرگانان و تجار مریوانی برگزار شد، با اشاره به هدف این بانک در گسترش فعالیت و خدمت رسانی مناطق برون مرزی گفت: به منظور تسهیل امور بانکی سازمان ها و فعالیت های ارزی و ریالی تجار منطقه و گمرک باشماق مریوان، این شعبه مرزی فعالیت گسترده خود را با ارایه خدمات 24 ساعته و شبانه روزی آغاز کرد.

    وی تصریح کرد: بازرگانان و تجار می توانند از امکانات و ظرفیت های کم نظیر بانک ملی ایران در شعبه مرزی گمرک باشماق مریوان بهره ببرند و امور مالی خود را در این واحد متمرکز کنند.

    همچنین کریمی رییس پایانه مرزی باشماق نیز در این مراسم ضمن تقدیر از توجه مسئولان بانک ملی ایران و نگاه ویژه مدیرعامل بانک به مناطق مرزی، گزارش مختصری از خدمات 24 ساعته گمرک باشماق ارایه داد.


    مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است

    مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است، گفت: امروز حساب های بانک ملی ایران از همیشه شفاف تر و روشن تر است.

    دکتر محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک، یک موسسه مالی و بنگاه تجاری است، افزود: حساب ها و صورت های مالی بانک به طور کامل شفاف و قابل نظارت است.

    به گفته وی، همه امور بانک ملی ایران در حوزه حسابداری و مالی به صورت سیستمی اداره می شود که نتیجه آن افزایش شفافیت است، به طوری که تمام حساب ها، اقدامات مالی و امور بانک در  هر لحظه قابل رصد است.

    حسین زاده اظهار کرد: با این روش، احتمال تخلف و انحراف در عملکرد به شدت پایین می آید و از این جهت بانک ملی ایران در نظام بانکی سرآمد است.


    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:لزوم بهره مندی از ظرفیت های بازرسان در نظارت بر کارگروه وصول مطالبات بانک

    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بازرسان و حسابرسان بانک، یار و غمخوار همکاران شعب در ایام خوشی و ناخوشی کاری هستند، گفت: بر اساس تصمیم مدیرعامل محترم بانک مقرر شد تا اقدامات مناسبی در جهت استفاده از ظرفیت های غنی بازرسی در هدایت، پشتیبانی و نظارت بر کارگروه های وصول مطالبات صورت گرفته و به طور مستمر گزارش شود.

    در جلسه هم اندیشی بازرسان و حسابرسان بانک ملی ایران که با حضور کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک و سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش این بانک برگزار شد، با اشاره به دغدغه های سال های گذشته درخصوص وضعیت منابع بانک افزود: با توجه به برنامه ریزی مناسب و تلاش تمامی همکاران این مشکل مرتفع شد به طوری که اکنون به لحاظ منابع پولی هیچ نگرانی وجود ندارد.

    کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک ملی ایران نیز در این نشست ایجاد فاصله میان بدهکاران و بانک را به عنوان عاملی مهم در عدم توفیق وصول مطالبات اعلام کرد و گفت: ارتباط مداوم با بدهکاران به منظور انتقال این پیام که بانک در وصول مطالبات خود جدی است، ضرورت دارد.

    وی افزود: باید برای وصول مطالبات وضعیت مشتری به اطلاع شخص و ضامنین برسد و مهارت وصول مطالبات نیز در میان کارکنان تقویت شود.

    همچنین سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر رسالت بازرسان در وصول مطالبات معوق بانک بیان کرد: بازرسان در این خصوص اهتمام ویژه داشته و همسو با کارگروه مربوطه در ادارات امور شعب به عنوان هادی و پشتیبان، توصیه ها و اقدامات لازم در امر پیگیری وصول مطالبات را عملیاتی می کنند.


    تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از خدمات بانک ملی ایران به ایثارگران

    مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران طی دیدار با رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران و نیز رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران از اقدامات این بانک در خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده آنها تقدیر کرد.

    حجت الاسلام والمسلمین لطف اله ثقفی در این دیدار با بیان این که ایثارگران حق بزرگی به گردن همه مردم ایران دارند، گفت: همه هستی کشور از محل خدمات و فداکاری های ایثارگران است، بنابراین خدمت رسانی بی دریغ به آنها وظیفه همه ماست.

    وی با بیان این که خدمات بانک ملی ایران در این زمینه بسیار چشمگیر بوده است، افزود: در کمتر موسسه یا سازمانی سطح خدمات به ایثارگران تا این حد بالاست.

    حجت الاسلام والمسلمین ثقفی با تاکید بر این که همه باید به قانون پایبند باشند و خواسته ای فراتر از قانون نداشته باشند، اظهار کرد: ایثارگران هرگز توقعی غیرمنطقی نداشته و ندارند و وظیفه ماست که به خواسته های آنها رسیدگی کنیم.

    وی اظهار امیدواری کرد برنامه های بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به ایثارگران بیش از پیش توسعه یابد.


    تقدیر استاندار مازندران از بانک ملی ایران برای کمک به اقشار محروم

    در جشن خودکفایی بیش از دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، بانک ملی استان مازندران به جهت اعطای تسهیلات بانکی و کمک به قشر محروم و مددجوی کمیته امداد مورد تقدیر استاندار مازندران قرار گرفت.

    این مراسم که با حضور حضرت آیت‌اله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، سید امیرمنصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و جمعی از مدیران استانی و مددجویان این نهاد در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار  و با هدف ارتقای مهارت‌های این افراد و تقدیر از سازمان ها و ارگانهای فعال در این زمینه برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر مربوطه از سوی محمد اسلامی استاندار مازندران به موسی اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان اهدا شد.

    در این مراسم آیت الله معلمی با بیان اینکه جشن توانمندی به معنای رسیدن مددجویان به قله ایستادگی و خودکفایی است، ابراز داشت:  در کنار خدمات نهاد ها و دستگاه های مرتبط،  کرامت این خانواده‌ها نیز باید حفظ شود.

    وی افزود:  بانک‌ها نیز با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نقش مهمی در توانمندی مددجویان دارند  که همراه با نظارت  باید سعی شود که این تسهیلات در مسیر درست  و واقعی استفاده شده تا بانک ها در دریافت اقساط دچار مشکل نشوند.

    در ادامه قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به نقش مهم بانک ها اظهار داشت: پرداخت تسهیلات خرد علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، موجب ایجاد روحیه امید و خود باوری مددجویان می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با معرفی به بانک های عامل از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه و توجه به مشاغل خرد، موجب کاهش فشار اقتصادی بر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌شود.


    حمایت از استارت آپ ها، مسئولیت اجتماعی تازه بانک ملی ایران

    بانک ملی ایران تا کنون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه های متعددی ورود کرده است. مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به زلزله زدگان، احداث بیمارستان، تخصیص بودجه به اقدامات فرهنگی و ورزشی، تنها بخشی از اقدامات بانک در این حوزه بوده است.

    اقتضای این روزها مسائل تازه ای است. در حال حاضر جوانان زیادی از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند که با وجود دانش انباشته، توانایی مالی کافی برای عملیاتی کردن ایده های خود را ندارند.

    معمولا حجم این ایده ها زیاد است و حتی شاید بسیاری از آنها در عمل به نتیجه مطلوبی نرسد، اما همان تعداد کم ایده هایی که درست عملیاتی شده اند، آثار گسترده و قابل توجهی داشته اند.

    بانک ملی ایران این روزها با مراجعات مکرر ایده پردازان جوان روبه روست، به طوری که از ما خواسته می شود در این حوزه سرمایه گذاری کنیم. البته باعث افتخار ماست که در چند طرح بزرگ، مشارکت کرده و آنها را به نتیجه رسانده ایم.

    تجربه ما نشان داده استارت آپ ها راه حل های بسیار موثر و کم هزینه ای برای حل مشکلات مزمن و دیرینه ارائه می دهند، از این رو حمایت از صاحبان ایده را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

    بانک ملی ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط نزدیک دارد و از سوی دیگر مرکز نوآوری بانک نیز این موضوع را به صورت سیستمی پیگیری خواهد کرد.

    پیام رسان «بله» یک نمونه کاملا موفق در حوزه استارت آپ ها بود که با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی و در نهایت به محصولی منحصر به فرد تبدیل شد؛ پیام رسانی بومی که قابلیت عملیات های بانکی را نیز دارد و مورد تحسین بسیاری از مقامات دولتی و غیردولتی قرار گرفته است.

    بانک ملی ایران در این زمینه محصولات دیگری نیز دارد که به اقتضای زمان معرفی خواهد شد. بانک از همه ایده پردازان و به ویژه جوانان فعال در این حوزه حمایت می کند، چون با این اقدام علاوه بر جلوگیری از فرار مغزها، می توان در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، اقدامات بزرگی را پیاده سازی کرد.


    «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

    سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران موسوم به «بام» طی سال 2017 میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفته است.

    آن طور که نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.

    «بام» سامانه ای است که مشتریان بانک ملی ایران می توانند با آن بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی خود را برطرف کنند. این سامانه علاوه بر اینکه از روی سایت بانک ملی ایران قابل دسترسی است، در دو نسخه اندروید و آی او اس نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

    دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.

    «بام» مانند یک موجود زنده به صورت مرتب و زمان بندی شده در حال به روز رسانی است، به طوری که هر دو هفته یک بار امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.

    روابط عمومی بانک ملی ایران طی یک سال گذشته با برگزاری چند جشنواره و تبلیغات گسترده، توسعه به کارگیری سامانه «بام» را در دستور کار خود قرار داده بود.


    جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی

    جدیدترین جشنواره بانک ملی ایران با نام " به شانس برنده شدن، بله بگو"، با موضوع پیام رسان دو منظوره «بله»، به زودی آغاز می شود.

    این بانک به منظور حمایت از تنها پیام رسان دو منظوره کشور که علاوه بر انجام خدمات ارتباطی، افراد می توانند امور مالی خود را نیز با آن انجام دهند، جشنواره ای را با نام  "به شانس برنده شدن، بله بگو" برگزار می کند.

    این جشنواره در بازه زمانی دو ماهه اول دی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و جوایز ارزنده ای برای شرکت کنندگان در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

    جایزه ویژه جشنواره "به شانس برنده شدن، بله بگو" یک دستگاه خودروی 206 و جوایز دیگر نیز شامل چهار عدد گوشی آیفون X، چهار  عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند است.

    پیام رسان بله تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع اعم از کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ، درخواست پول بوده و ضمناً می تواند یک اپلیکیشن کامل کننده در کنار محصول توانمند بانک، سامانه بانکداری الکترونیک«بام»، باشد.

    کاربران در صورت نصب «بله» بر روی گوشی خود پیام های ورود و استفاده از بام را از طریق این اپلیکیشن دریافت می کنند و همچنین می توانند در صورت سفر به خارج از کشور از خدمات بام استفاده نمایند.

    علاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی و شرایط شرکت در این جشنواره را در سایت بانک ملی ایران و یا کانال تلگرامی این بانک دنبال کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی