عصر بازار

​طی ٨ ماه اول سال ٩٦ صورت گرفت؛

دستاوردهای ۵۰۱۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در اشتغال ٢٤ هزار گیلانی

عصر اعتبار- کارنامه ٨ ماهه تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان گیلان با اعطای بالغ بر ۶۷۰۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به نتیجه رسید و طی آن شرایط اشتغال بیش از ٢٤ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

دستاوردهای ۵۰۱۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در اشتغال ٢٤ هزار گیلانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آمار عملکرد مدیریت شعب این بانک در استان گیلان طی ٨ ماه منتهی به پایان آبان ماه ٩٦ در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی ارائه شد که طی همین مدت پرداخت ٦٧٢٨ فقره تسهیلات بالغ بر 5011 میلیارد ریال زمینه اشتغال 6856 نفر را به طور مستقیم و ١٧هزار و 910 نفر را به طور غیر مستقیم ایجاد کرده است.
    بنا براین گزارش، تسهیلات اعطا شده قرض الحسنه در این استان توسط بانک صادرات ایران به 5051 فقره رسیده که سهم وام قرض الحسنه ازدواج از این میزان، تعداد4547 فقره بوده است. همچنین تعداد 170 فقره وام مشاغل خانگی به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
    در همین زمان ٣٦٨ فقره تسهیلات مسکن اقشار ویژه به ارزش بیش از ٢١١ میلیارد ریال در اختیار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفته است.
    بنا براین گزارش، در طرح نوسازی و بهسازی مسکن و حمام روستاهای استان سر سبز گیلان نیز703 فقره تسهیلات به میزان بیش از ٨٧ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
    همچنین علاوه بر تخصیص یک فقره تسهیلات 30 میلیارد ریالی از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی این استان، تعداد 605 فقره تسهیلات بالغ بر ٤١٧٢ میلیارد ریال برای پایداری اشتغال، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده است.
    گفتنی است، مانده تسهیلات اعطایی (جاری و غیرجاری) بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سال جاری در استان گیلان از ١٧ هزار و ٤٨٤ میلیارد ریال فراتر رفته که قریب به 10درصد تسهیلات اعطایی کل نظام بانکی در این استان به شمار می آید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی