عصر بازار

کلیات بودجه ۹۷ در کمیسیون انرژی تصویب شد

عصر اعتبار- کلیات لایحه بودجه سال۹۷ مرتبط با حوزه انرژی در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

کلیات بودجه ۹۷ در کمیسیون انرژی تصویب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات لایجه بودجه در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه، کلیات این لایحه مرتبط با حوزه انرژی به تصویب رسید.

    فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار دیروز کمیسیون بررسی تبصره و کلیات بودجه سال 97 مرتبط با حوزه کمیسیون انرژی بود که پس از بحث و بررسی موافقان و مخالفان تصویب شد.

    رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست در خصوص برخی تبصره‌ها و بندهای تبصره‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت، افزود: نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌ها، برخی سازمان‌ها و نمایندگان کمیسیون انرژی نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند که نمایندگان کمیسیون انرژی معتقدند که برخی اصلاحات و الحاقات باید نسبت به لایحه بودجه سال 97 اعمال شود.

    * بحث روی جزئیات افزایش قیمت حامل های انرژی ادامه دارد

    وی با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی در روزهای آتی وارد جزئیات تبصره‌های بودجه می‌شود، ادامه داد: اعضای کمیسیون درباره برخی تبصره‌ها بحث جدی دارند به ویژه تبصره 14 و 18 که درباره موضوعات مهمی هستند و این تبصره‌ها می‌تواند تغییرات کلی روی بودجه کشور داشته و حتی می‌تواند تبعات اقتصادی و سیاسی داشته باشد.

    رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس به دنبال این هستند که با صبر و حوصله و بررسی زوایای مختلف تصمیمات لازم را در خصوص بودجه 97 اتخاذ کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی