عصر بازار

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی محرم ایران زمین

عصر اعتبار- اختتامیه مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین» با حضور مدیر روابط عمومی این بانک، جمعی از برندگان و داوران این مسابقه در سالن همایش‌های ستاد مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد.

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی در ابتدای این مراسم با اشاره به استقبال بی نظیر مخاطبین از این مسابقه گفت: مسابقه محرم ایران زمین برای سومین سال پیاپی از ابتدای محرم تا اربعین حسینی ادامه داشت و در این مدت ما حدود 4000 تصویر را از سراسر کشور دریافت کردیم که نشان از علاقه و ارادت مردم به شرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و این مراسم مذهبی دارد.

    وی افزود: داوری این مسابقه توسط سه تن از عکاسان به نام کشور علی کاوه، رضا مرادی و رضا حافظ القرآن انجام شده است که جا دارد از این دوستان به جهت همراهی و مساعدت های انجام شده تقدیر و تشکر کنیم.
    استاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به تصاویر ارزشمندی که از ایام محرم و مراسم آن برای بانک ارسال شده، گفت: حمایت از فرهنگ و هنر یکی از وظایف مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین است و برای تحقق این امر تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
    مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در پایان با تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان و داوران اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های انجام شده بتوانند این تصاویر ارزشمند را به کتابی فاخر تبدیل کنند.
    در پایان این مراسم جوایز برندگان به آنها اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی