عصر بازار

پیام مدیر عامل جدید بانک تجارت به مشتریان

عصر اعتبار- رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک تجارت طی پیامی به مشتریان و سهامداران بر عزم راسخ مدیران و کارکنان این بانک برای تداوم خدمت رسانی به ذینفعان و تلاش برای بهبود فرآیندهای عملکردی این بانک تاکید کرد.

پیام مدیر عامل جدید بانک تجارت به مشتریان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام رضا دولت آبادی به این شرح است :

    مشتریان عزیز ، سهامداران ارجمند و هموطنان بزرگوار

    با استعانت از خداوند متعال و با اعتماد مدیران ارشد اقتصادی کشور و نهادهای محترم نظارتی ، توفیق خدمت در بانک تجارت مجددا به اینجانب ارزانی شد تا برنامه هایی را که از مدتها پیش همراه با همکاران عزیزم در این بانک پی ریزی کرده بودیم را دوباره و این بار به عنوان مدیر عامل بانک پیگیری کرده و اجرایی نمایم .

    بواسطه حضور طولانی در بانک تجارت و سابقه فعالیت در سطوح مختلف تصمیم گیری در این بانک ، باور قلبی دارم که کارکنان خدوم بانک تجارت هدفی مهم تر از تلاش برای جلب رضایت ذینفعان بانک ندارند. نیک می دانم که در این شرایط حساس مسئولیت خطیری را عهده دار شده ام  و برای اجرای کامل و هدفمند برنامه های خود همچنان به تعامل و اعتماد مشتریان بانک امیدوار بوده و برای تحقق اهداف و آرمانی که مد نظر دارم دانش، انگیزه و تجربه همکاران عزیزم در این بانک را پشتوانه خود  می دانم .

    شکی نیست که چالشهای پیش رو با مد نظر قرار دادن سیاستهای راهبردی کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند به فرصتهای متعددی برای پیشرفت منجر شود که شرط اصلی و مهم آن تقویت این باور ارزشمند است که اگر بخواهیم می توانیم .

    نوآوری، بهبود مستمر فرآیندهای ارائه خدمات ، تکریم مشتریان و ارزش آفرینی بیشتر برای سهامداران  به عنوان سرمایه های ارزشمند بانک ، همچنان در راس برنامه های مان خواهد بود تا به نحوی شایسته بتوانیم اعتماد شما را پاسخگو باشیم.

    اکنون در قامت یک خدمتگزار و به عنوان مدیر عامل بانک تجارت که در ارائه خدمات بانکی به هموطنان سابقه ای بیش از 120 ساله دارد با شما مشتریان و کلیه ذینعان بانک پیمان دوباره می بندم تا تمامی داشته ها و تجربیاتم را در مسیر تداوم حضور بالنده و موثر بانک تجارت در عرصه های مختلف اقتصاد ملی به کار بندم. یقین دارم که در این راه دشوار همچنان همراه و همگام اینجانب و همکارانم خواهید بود .

    در پایان مراتب تقدیر و سپاس خود را از مشتریان وفادار بانک در جای جای ایران عزیز  بواسطه پیامهای محبت آمیزشان ابراز نموده و  تقاضا دارم  در راستای پایبندی و عمل به اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هر گونه اسراف از ارسال پیام تبریک و تاج گل یا درج آگهی در روزنامه ها به مناسبت انتصاب اینجانب خودداری نمایید، .باشد که این اقدام نیز منشا اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز باشد.

    ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید

    هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

    رضا دولت آبادی

    چهارم دی ماه 1396

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی