عصر بازار

در بخش های اقتصاد مقاومتی طی شش ماه اول سال جاری اعطا شد؛

پرداخت بیش از ٣٩۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران به مردم گلستان

عصر اعتبار- تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان گلستان طی شش ماه ابتدای سال ٩٦ از ٣٩۰ میلیارد ریال فراتر رفت.

پرداخت بیش از ٣٩۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران به مردم گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، حضور حمایتی این بانک در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی استان گلستان از جمله مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، توسعه مشاغل خانگی، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، وام قرض الحسنه ازدواج و سایر وام های ضروری، با اعطای ٢٨٢٦ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٣٩0 میلیارد ریال، سهم عمده ای در رونق تولید و کاهش میزان بیکاری در این استان طی نیمه اول سال جاری داشته است.

    بنا بر این گزارش، همزمان با تامین سرمایه ثابت و درگردش ٧ بنگاه اقتصادی به مبلغ ٤٤ میلیارد ریال، پرداخت ٣٦ فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی نیز به میزان بیش از 5 میلیارد ریال صورت گرفته که تاثیر مهمی در افزایش نرخ اشتغال در استان داشته است.
    تسهیل جریان دریافت وام برای نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به عنوان یکی از مهمترین سرفصل های اقتصاد مقاومتی، مورد توجه مدیریت شعب بانک صادرات گلستان بوده به نحوی که طی مدت یاد شده ١٣٨ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢٤ میلیارد ریال به روستا نشینان گلستانی پرداخت شده است.
    دراین میان، ٩٢ فقره تسهیلات خرید و احداث مسکن اقشار ویژه با اعتباری قریب به ٦0 میلیارد ریال در اختیار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان قرار گرفته است.
    گفتنی است، طی شش ماه ابتدای سال جاری ١٢٧ فقره وام قرض الحسنه ضروری و درمان بیماری ها بالغ بر 2/5 میلیارد ریال به نیازمندن استان پرداخت شده است.
    در این استان همچنین بانک صادرات ایران با اعتباری بالغ بر 255میلیارد ریال طی مدت شش ماه ٢٤٢٦ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
    شایان ذکر است، بانک صادرات ایران در استان گلستان تا پایان شهریور ماه امسال بالغ بر ١٣ هزار و 580 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده که نسبت مانده آن به کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در این استان از ١٢ درصد فراتر رفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی