عصر بازار

بازدید معاونت عملیات بانکی از شعب استانهای مازندران و سمنان

عصر اعتبار- محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی به همراه مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها و سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران و سمنان از شعب منتخب این مدیر بازدید کرد.

بازدید معاونت عملیات بانکی از شعب استانهای مازندران و سمنان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ادبی معاون عملیات بانکی ضمن دیدار و گفتگو با همکاران اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری یک ضرورت است.

    وی افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد.
    ادبی در ادامه سخنان خود به ایفای نقش مهم بازاریابی در تعین سرنوشت بانک، خصوصاً در وضعیت حساس کنونی اشاره و خواستار شناسایی ،جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.
    در ادامه این بازدید یزدانجو مدیر امورشعب استانها خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و گفت: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.
    وی دو اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان ‌قیمت و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری را از اهم وظایف شعب دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی