عصر بازار

مدیرعامل بانک اقتصادنوین بازدیدهای استانی را از سرپرستی منطقه دو استان‌ها آغاز کردند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین بازدیدهای استانی را از سرپرستی منطقه دو استان‌ها آغاز کردندحضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین در شهر رشت مورد استقبال علی فکر آزاد سرپرست و کارکنان منطقه دو استان‌های این بانک قرار گرفت.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین بازدیدهای استانی را از سرپرستی منطقه دو استان‌ها آغاز کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک با مسئولین و کارکنان این سرپرستی دیداری صمیمانه برگزار کرد و سپس همکاران این سرپرستی مسایل و مشکلات منطقه را مطرح نمودند که در ادامه راهکارهایی برای حل مسائل مورد بحث قرار گرفت.

    مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تاکید بر لزوم تحقق اهداف چشم انداز 1400 این بانک گفت: برای تحقق این هدف، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت بانک مور بازنگری قرار گرفته، به طوری که شرایط برای تبدیل بانک اقتصادنوین به یکی از سه بانک سود آور کشور فراهم شود.
    وی گفت: برای تحقق این هدف لازم است زمینه‌های افزایش درآمدهای کارمزی بانک بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی ضمن اشاره به نقش سرمایه انسانی در تحقق این هدف اظهار داشت: یکی از عوامل سرنوشت ساز سازمان سرمایه انسانی کاردان و با دانش است که خوشبختانه بانک اقتصادنوین در این بخش از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و سرمایه انسانی بانک مزیت انحصاری آن به شمار می‌رود که نقطه تمایز بانک با سایر رقباست.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین و گروه همراه در حاشیه حضور در استان گیلان علاوه بر بازدید از سرپرستی منطقه دو استان‌های این بانک در شهر رشت از شعب صیقلان، مطهری، پورسینا و گلسار رشت و لاهیجان بازدید و با همکاران این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.
    محمد آخرتی مدیر امور شعب بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تشریح وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی گفت: خدمات بانک در شعب منطقه دو استان‌ها توسط همکاران مجرب و با دانش به مشتریان ارایه می‌شود که این امر زمینه رضایتمندی مشتریان را در این منطقه افزایش داده است.
    در ابتدای این مراسم علی فکرآزاد سرپرست منطقه دو استان‌ها گزارش کاملی از تلاش ها و فعالیت‌های شعب تحت پوشش این سرپرستی در استان‌های گیلان، زنجان و قزوین ارایه کرد.
    در این بازدید ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین نیز آخرین وضعیت این شرکت را تشریح کرد.
    وی گفت: محصولات و خدمات جدیدی توسط شرکت طراحی و معرفی شده است که این محصولات سرعت ارایه خدمات به صنوفی مانند رستوران‌ها، پارکینگ‌ها، مجتمع های مسکونی و .... را افزایش می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی