عصر بازار

در آذر ماه امسال صورت گرفت:

ایجاد ۳۵۱ تعاونی با ۵۶۶۲ فرصت شغلی

عصر اعتبار- در آذر ماه امسال ۳۵۱ تعاونی با ۵۶۶۲ فرصت شغلی به ثبت رسیده و بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی نیز توسط تعاونی‌های صنعتی ایجاد شده است.

ایجاد ۳۵۱ تعاونی با ۵۶۶۲ فرصت شغلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته، با افزایش معادل 64 درصد مواجه بوده که این میزان برای تعداد اعضا افزایش معادل 12درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل 54 درصد را به همراه داشته است.

    براساس گزارش اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در آذر ماه سال 1396، تعداد 351 تعاونی با عضویت 5522 نفر در کل کشور به ثبت رسیده است.این میزان تعاونی 5662 فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

    استان خراسان رضوی با تعداد 55 تعاونی بیشترین تعداد تعاونیهای ثبت شده در این ماه را به خود اختصاص داده و بیشترین تعداد تعاونیهای ثبت شده به ترتیب در گرایش فعالیتهای کشاورزی و خدمات به ترتیب با تعداد 116 و 90 واحد بوده است.

    همچنین بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونیهای صنعتی با 1782 نفر فرصت شغلی به ثبت رسیده است.

    بر اساس گزارش واحد آمار و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران از مقایسه عملکرد آذرماه 1396 نسبت به آبان ماه 1396، تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته با افزایش معادل 64 درصد مواجه است که این میزان برای تعداد اعضا افزایش معادل  12درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل 54 درصد را به همراه دارد.

    تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ، افزایش معادل 50 درصد داشته که این میزان برای تعداد اعضا کاهشی معادل 60 درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل 45 درصد را به همراه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی