عصر بازار

افتتاح باشگاه بازسازی شده امور شعب غرب تهران

عصر اعتبار- باشگاه ورزشی اداره امور شعب غرب تهران پس از بازسازی و تجهیز مجدد با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران، جمعی از مدیران و روسای دوایر امور غرب تهران افتتاح شد.

افتتاح باشگاه بازسازی شده امور شعب غرب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پس از افتتاح این باشگاه و بازدید از شعبه میدان استاد معین, برات کریمی در جلسه ای که با حضور رییس اداره امور شعب غرب تهران، روسای حوزه ها، کارشناسان و روسای دوایر اداره امور و روسای شعب این اداره و همچنین نمایندگان اداره کل بازرسی برگزار شد، با اشاره بر اهمیت منطقه غرب تهران گفت: غرب تهران با توجه به وسعت و پهناوری این منطقه و مجاورت آن با دو فرودگاه بزرگ از مناطق حائز اهمیت برای بانک ملی ایران است.

    این عضو هیات مدیره با تاکید بر لزوم  برخورد شایسته و توام با صبر در برابر مشتریان، اظهار کرد: تلاش همه ما در جهت سود آوری و اعتلا و سرافرازی نام بانک ملی ایران است و به همین منظور باید رفتار هایی در شان بانک ملی ایران همیشه داشته باشیم.

    کریمی در پایان صحبت های خود از همکاران این منطقه درخواست کرد تا همه تلاش خود را برای وصول مطالبات معوق در سه ماهه پایانی سال به کار بندند.

    در ابتدای این جلسه رییس اداره امور شعب غرب تهران به تشریح آمارها و عملکرد این اداره پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی