عصر بازار

اعضای فعال باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات به بیش از ۳۴۳۴ مشتری رسید

عصر اعتبار- ۳۴۳۴ نفر عضو فعال باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات هستند که از میان آنها ۷۸ عضو VIP ، تعداد ۹۱ عضو طلایی، ۱۹۸عضو نقره ای، ۲۰۷ عضو برنزی و دو هزار و ۸۶۰ عضو عادی محسوب می شوند.

اعضای فعال باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات به بیش از ۳۴۳۴ مشتری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علامت تجاری باشگاه مشتریان این بانک نیز در اداره ثبت علایم تجاری، به طور رسمی ثبت شد.

    باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، به عنوان یک فضای مجازی و پل ارتباطی با مشتریان در بهمن ماه سال 1394 راه اندازی گردید و هدف از ایجاد آن، افزایش تعامل و ارتباط موثر با مشتریان و افزایش رضایتمندی مشتریان با ایجاد ارزش افزوده از طریق باشگاه مشتریان است.
    استفاده از تخفیفات نرخ سود تسهیلات، خدمات بانکداری شرکتی، استفاده از تخفیفات ویژه جهت خدمات صرافی و نقل و انتقالات ارزی، خدمات بازاریابی داخلی و خارجی از طریق شرکتهای معتبر مکان بازار و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی از جمله مزایای عضویت در باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.
    علاقمندان برای آگاهی و اطلاع از جزییات بیشتر می توانند به سامانه باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانیhttp://http://club.edbi.irمراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره های 32-88709022 تماس حاصل کنند.
    اشتراک گذاری در google+

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی