عصر بازار

با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران؛

برگزاری مراسم معارفه مدیرشعب استان آذربایجان شرقی

عصر اعتبار- مراسم تکریم و معارفه مدیر و معاون شعب استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران در محل ساختمان مدیریت این استان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرشعب استان آذربایجان شرقی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، رضا منافی آذر به عنوان مدیر جدید شعب و شهاب تدین به عنوان معاون شعب استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات علی علی نجاتی مدیر و یعقوب رنجبر حق پرست معاون سابق تشکر و قدرانی بعمل آمد.
    دکتر مرتضی اکبری در این مراسم با اشاره به خط مشی ها، سیاست ها و برنامه های راهبردی بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: رشد پایدار منابع، کاهش مطالبات و کنترل نسبت مصارف به منابع که همواره باید کمتر از 90 درصد باشد، 3 فاکتور اصلی در این بانک است.
    وی افزود: با افزایش منابع قرض الحسنه باید بتوانیم افراد بیشتری از جامعه هدف را تحت پوشش خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرار دهیم تا در مسیر توانمندسازی مردم و ارتقای وضعیت اقتصادی آنها تلاش کنیم.
    اکبری در رابطه با مسئولیت های اجتماعی بانک برای بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق اقتصادی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران، یک بانک مردمی است که خدمات بانکی خرد ارائه می دهد و تمامی کارکنان آن باید برای جلب رضایت حداکثری هموطنان و مشتریان تلاش کنند.
    وی با اشاره به دستاوردهای بانک در حوزه بانکداری مدرن تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک دارای محصولات خوبی است که باید تلاش کنیم تا همه مشتریان از این محصولات از جمله اینترنت بانک و موبایل بانک استفاده کنند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان ساخت: گسترش بانکداری الکترونیک باید با جدیت پیگیری شود و توسعه فیزیکی شعب در اولویت بانک قرار ندارد.
    دکتر مرتضی اکبری تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر توسعه و رشد منطقی قرار گرفته و امیدواریم در یک سیر زمانی مناسب، بتوانیم با ارتقاء و رشد بانک خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
    در پایان، با اعطای حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، رضا منافی آذر به عنوان مدیر جدید شعب و شهاب تدین به عنوان معاون شعب استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات علی علی نجاتی مدیر و یعقوب رنجبر حق پرست معاون سابق تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی