عصر بازار

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی ایران:

این شرکت سال گذشته ۷۹۱ میلیارد تومان محصول خود را به فروش رساند

عصر اعتبار- داریوش حمیدی مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی ایران گفت: این شرکت در سال مالی گذشته منتهی به آذرماه ۹۶ موفق به تولید دویست هزار تن محصول به ارزش ۷۹۱ میلیارد تومان شده است.

این شرکت سال گذشته ۷۹۱ میلیارد تومان محصول خود را به فروش رساند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در جریان بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن از شرکت صنایع شیمیایی ایران ضمن تقدیر و تشکر از این بانک در حمایت از این شرکت گفت: نیمی از تولیدات این شرکت در بازار داخل توزیع و نیمی به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می شود که الکیل بنزن خطی، نرمال پارفین، روغن های موتور و شوینده های بهداشتی از عمده تولیدات این شرکت محسوب می شود.

    حمیدی افزود: با اجرای طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی ایران که طی آن نرمال پارافین به محصول خطی  تبدیل خواهد شد، این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده  LABدر جهان شناخته می شود که نقش عمده ای در شاخص های اقتصادی و سلامت دارد.
    وی سرانه مصرف شوینده ها در اوایل دهه 70 و قبل از راه اندازی این شرکت را 2 کیلوگرم در سال برای هر شهروند دانست و بیان داشت: پس از افتتاح این شرکت توسط سردار سازندگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز سرانه مصرف شوینده ها به حدود 15 کیلوگرم برای هر فرد رسیده است.
    مدیرعامل شرکت صنایع شیمیابی ایران در پایان عنوان داشت: صنایع شیمیایی ایران نقش مهمی در تضمین پاکیزگی، بهداشت و سلامت افراد و جامعه ایفا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی