عصر بازار

معاون وزیر راه مطرح کرد؛

آینده بازار مسکن، بدون جهش قیمت

عصر اعتبار-معاون وزیر راه با بیان اینکه بازار مسکن باثبات روبه‌رو شده است، گفت: در آینده شاهد جهش قیمت مسکن نخواهیم بود.

آینده بازار مسکن، بدون جهش قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه رشد 10 درصدی قیمت مسکن  مناسب است، اظهار کرد: توصیه می‌­شود که مالکان این رشد قیمت را داشته باشند، زیرا این افزایش نشان­ دهنده رونق و زنده بودن بازار مسکن است.

    وی در ادامه افزود: افزایش قیمت مسکن نشان­ دهنده واکنش به وضعیت اقتصادی کشور است و به نوعی شاخص اصلی رشد به شمار می­‌رود.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم اکنون باثبات روبه‌رو شده است، گفت: آمارها نشان می‌­دهد که بازار مسکن در 9 ماهه ابتدای سال بهترین شرایط را در طی 4 سال گذشته داشته است.

    به گفته وی؛ در آینده شاهد جهش قیمتی مسکن نخواهیم بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت بازار اجاره گفت: در 6 ماهه ابتدای سال، شاهد رشد 14 درصدی قیمت اجاره بها بودیم ولی در 6 ماهه دوم سال، قیمت­ها تعدیل و در برخی از مناطق کاهش قیمت اجاره نیز داشته‌­ایم.

    وی در پایان گفت: هم ­اکنون بازار مسکن در بهترین شرایط خود به سر می‌­برد و متقاضیان می‌­توانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت واحد مسکونی خود را خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی