عصر بازار

نخستین برندگان جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک ملی ایران مشخص شدند

عصر اعتبار- نخستین قرعه کشی جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک ملی ایران وشرکت داده ورزی سداد برگزار و شش برنده خوش شانس «ساعت هوشمند» و «آیفون ۸» مشخص شدند.

نخستین برندگان جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک ملی ایران مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مراسم قرعه کشی این جشنواره، فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد با گرامیداشت یک سالگی «بله»، گفت: هدف اصلی از طراحی این اپلیکیشن، ارائه خدمات مالی به مشتریان در محیط گفت و گو وهمزمان با تبادل پیام بود تا آنها را از تعدد اپلیکیشن ها بی نیاز کند .

    وی افزود: بستر امن «بله» برای تراکنش های مالی، بانک ملی ایران را به بزرگترین حامی این پیام رسان تبدیل کرد، اما سایر بانک ها نیز در حال پیوستن به خدمات این سامانه هستند.

    خالقی اظهار کرد: در حال حاضر امکان تراکنش مالی با مبدا 12 بانک بر روی بله وجود دارد.

    مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد با بیان این که هم اکنون امکان ارائه خدمات مالی کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت عوارض خودرو و جریمه بر روی این پیام رسان وجود دارد، ادامه داد: یکی از ویژگی های اصلی «بله» درخواست پول است که می توان از آن به عنوان یک ویژگی بارز و بدون رقیب برای استارت آپ ها و کسب و کارهای فعال در فضای مجازی، فروشگاه ها و خیریه ها نام برد.

    در ادامه،  2 قرعه کشی میان تمام کسانی که این پیام رسان را نصب کرده بودند وهمچنین افرادی که آن را به بیش از 5 نفر معرفی و نصب داشتند، انجام شد. اسامی برندگان به این شرح است:

    جایزه نام نام خانوادگی شماره تماس شهر 
    آیفون 8 میثم عبدلی 8005***0918 ملایر
    آیفون 8         ----- 5403***0912       ------
    ساعت هوشمند روح اله رنجبر 2428***0913 یزد
    ساعت هوشمند لیلا فریاد رس 4542***0918 اسلامشهر
    ساعت هوشمند فاطمه زهرا تهمتن 5025***0933 تهران
    ساعت هوشمند      ------- 2281***0915      -------


    پیام رسان "بله" یک نمونه کاملا موفق در حوزه استارت آپ ها است که با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی و در نهایت به محصولی منحصر به فرد تبدیل شد. کاربران در صورت نصب «بله» بر روی گوشی خود پیام های ورود و استفاده از خدمات سامانه بانکداری الکترونیک "بام " را نیز دریافت می کنند. کاربران همچنین می توانند در صورت سفر به خارج از کشور از این پیام رسان استفاده نمایند.

    جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» از اول دی ماه آغاز شده و  تا 30 بهمن ماه ادامه دارد. کسانی که در این مدت پیام رسان «بله» را نصب کنند می توانند از شانس برنده شدن جایزه ویژه این جشنواره شامل یک دستگاه خودروی 206 و نیز چهار عدد گوشی آیفون X، چهار  عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند بهره مند شوند.

    همچنین به کانال هایی که در بله تا 12 بهمن ماه بالاترین تعداد عضو را داشته باشند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی