عصر بازار

به منظور بهبود کیفیت و افزایش سرعت ارایه خدمات؛

اختیارات شعب و سرپرستی‌ها بانک اقتصادنوین افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مشهد مقدس ضمن تاکید بر لزوم افزایش اختیارات واحدهای بانک در تصمیم‌گیری‌ها، گفت: به منظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش سرعت ارایه خدمات به مشتریان طرح افزایش اختیارات شعب و سرپرستی‌ها در دستور کار قرار دارد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

اختیارات شعب و سرپرستی‌ها بانک اقتصادنوین افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بلگوری در جمع کارکنان این بانک در منطقه سه استان‌ها گفت: با توجه به اینکه سرپرستی‌ها و شعب بانک حلقه اتصال با مجموعه مشتریان به شمار می‌روند، افزایش اختیارات این واحدها ضریب رضایت‌مندی مشتریان را افزایش خواهد داد.

    وی شناسایی و تامین نیاز مشتریان در همه سطوح را از مهمترین وظایف شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور دانست و گفت: همکاران شعب نباید به ارایه خدمات معمول به مشتریان اکتفا کنند، بلکه لازم است همه همکاران در همه سطوح ضمن ارزیابی نیازهای پولی و بانکی مشتریان نسبت به تامین این نیاز ها اقدام کنند. به همین منظور مدیریت طرح و برنامه بانک جلسات مستمری با همکاران برگزار می‌کند تا زمینه شناسایی این نیازها و معرفی محصولات و خدمات متناسب فراهم شود.
    وی اظهار داشت: علاوه بر این و با هدف افزایش بهره‌وری، ساختار سازمانی بانک مورد بازبینی قرار گرفته و در ساختار جدید چابک‌سازی از اهم برنامه‌ها خواهد بود که زمینه را برای رشد و افزایش سودهی بانک فراهم می‌کند.
    بلگوری همچنین به کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از منابع پر هزینه بانک به منابع ارزان قیمت‌تر تبدیل شده است، در چنین شرایطی علاوه بر افزایش پایداری منابع در اختیار شعب، زمینه برای جذب مشتریان خرد نیز فراهم شده که توجه به این موضوع ریسک عملیات بانکداری را نیز کاهش می‌دهد.
    وی در ادامه به نقش تعیین کننده کارکنان بانک در پیاده‌سازی الگوهای جدید بانکداری در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه بانک به شمار می‌رود که در بازار امروز توانسته به عنوان مزیت انحصاری بانک اقتصادنوین عمل کند.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: با هدف شایسته سالاری، کانون ارزیابی در بانک اقتصادنوین در ارتقای شغلی همکاران در تمامی سطوح نقش موثر ایفا خواهد کرد.
    بلگوری همچنین به نقش تعیین کننده شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین در ارایه سبد خدمات به مشتریان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گروه اقتصادنوین از شرکت‌های معتبری در حوزه خدمات مالی و بانکداری الکترونیکی تشکیل شده که این شرکت‌ها خدمات متنوعی به مشتریان ارایه می‌کنند.
    وی گفت: از جمله این شرکت می‌توان به شرکت پرداخت نوین اشاره کرد که به عنوان شرکت پرداخت الکترونیک مستقل بانک اقتصادنوین فعالیت می‌کنند و در ماه‌های گذشته شاهد تغییرات مطلوبی در این مجموعه بودیم و در طی این مدت خدمات و محصولات جدیدی از سوی این شرکت طراحی و معرفی شده که این خدمات مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
    در بازدید مدیرعامل بانک اقتصادنوین از منطقه سه استان‌ها علاوه بر جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین حسین کریمخان‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیر امل شرکت پرداخت نوین، حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز حضور داشتند و گزارش جامعی از خدمات شرکت‌های تحت مدیریت خود ارایه کردند.
    در ادامه این بازدید مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب مشهد مقدس، با همکاران این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی