عصر بازار

ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به نابینایان

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات مالی به روشندلان، امکان ارایه خدمات بانکی ویژه نابینایان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه به خدمات بانکی را در دستور کاری خود قرار داده است.

ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به نابینایان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  بانک قرض الحسنه مهرایران با توجه به مسئولیت های اجتماعی و اقدامات راهبردی خود برای توانمندسازی نیازمندان جامعه، در گامی دیگر سرویس‌دهی به مشتریان نابینا را در برنامه ریزی های خود قرار داده است.
    استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه از جمله اهداف راه اندازی این سامانه برای نابینایان خواهد بود.
    بر اساس این گزارش، بنا شده تا این طرح به صورت پایلوت در چند شعبه استان تهران بانک قرض الحسنه مهرایران اجرایی شود که به محض راه اندازی کامل سامانه در شعب مورد نظر اطلاع رسانی خواهد شد.
    شایان ذکر است، طبق آخرین غربالگری‌های به عمل آمده در کشور، قائم‎مقام انجمن نابینایان، از وجود 115 هزار نابینا و 600 تا 700 هزار نفر کم بینا یا دچار اختلال بینایی در کشور خبرداد. این در حالی است که نابینایان، تحصیل کرده‌ترین افراد در میان معلولان به شمار می‌روند به نحوی که تعداد نابینایان دانشگاهی در کشور بالغ بر پنج هزار نفر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی