عصر بازار

ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده

عصر اعتبار- شرکت کداک که در زمینه تولید دوربین و تجهیزات عکاسی فعالیت دارد،‌ با اقدامی متفاوت باعث شد ارزش سهامش ۱۲۵ درصد افزایش پیدا کند، این شرکت اعلام کرد قصد عرضه واحد پول مجازی جدیدی را دارد.

ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از همشهری آنلاین، براساس گزارش CNN، کداک قصد دارد از فعالیت در زمینه دوربین به فعالیت در پول‌های مجازی رو آورد، اقدامی که نمونه بی عیب و نقص از شیوع تب بیت‌کوین در جهان است.

    این برند 100 ساله دوربین به تازگی اعلام کرده قصد سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای رمزی یا کریپتو کارنسی‌ها را دارد و در نظر دارد ارز رمزی عکس‌محوری را با نام کداک‌کوین ارائه دهد. پس از اعلام این خبر ارزش سهام این شرکت 125 درصد افزایش پیدا کرد.

    درشرایطی که ارزش ارزهای رمزی مانند بیت‌کوین، لیت‌کوین و ریپل با سرعت رو به افزایش است، مجموعه ای از کسب و کارهای کوچک و بی‌ارتباط به ارزهای رمزنگاری شده در تلاشند تا با ایجاد ارزهای رمزنگاری شده بر موج سرکایه‌گذاران این بازار سوار شوند. شرکت چای سرد لانگ آیلند در همین راستا نام خود را به لانگ بلاک‌چین تغییر داد. شرکت بیوپتیکس با تغییر نام به ریوت بلاک‌چین مدل تجاری خود را از بیوتکنولوژی به بیت‌کوین تغییر داد. شرکت سیگار ریچ و سیگار الکترونیک ویپ‌تک نیز به صورت ناگهانی اعلام کرده‌اند که قصد فعالیت در زمینه ارزهای رمزی را دارند.

    سرمایه‌گذاران معمولا با افزایش ارزش سهام نسبت به این اخبار واکنش نشان می‌دهند اما کداک معتقد است افزایش ارزش سهامش درحال حاضر تنها به خاطر عبارت ارز رمزی بوده‌است زیرا این عبارت برای بسیاری از فعالان صنعت فناوری عبارت کلیدی جذابی است.

    کداک می‌گوید قصد دارد از این ارز رمزی جدید در سکویی جدید به نام کداک وان استفاده کند، سکویی که قرار است به عکاسان در مدیریت عکس‌هایشان کمک کند. قرار است از این ارز رمزی زمانی استفاده شود که عکاسان قصد ثبت رسمی عکس‌های خود را دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی