عصر بازار

استاندار کرمانشاه:

خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران باید رسانه ای شود

عصر اعتبار-بازوند در جمع مدیران ارشد ادارات، سازمان ها و ارگانهای استان گفت: لازم است خدمات ارزنده و خیرخواهانه بانک قرض الحسنه مهر ایران رسانه ای شود تا مردم بیشتر با این بانک آشنا شوند.

خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران باید رسانه ای شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ای که به منظور بررسی روند مصوبات دولت و اقدامات دستگاه های اجرایی استان درخصوص مردم آسیب دیده از زلزله 21 آبان ماه در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تقدیر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اینکه یک بانک به صورت خودجوش فراتر از وظایف خود اقدام به خدمات رسانی به مردم می نماید قابل تقدیر است و می بایست رسانه ها از جمله صداوسیما اخبار این چنین اقداماتی را بیشتر پوشش دهند تا مردم از زحمات این بانک خبردار شوند.
    وی در ادامه با اشاره به پرداخت صد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم زلزله زده توسط این بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تعهد ساخت سه باب مدرسه روستایی و سه باب خانه بهداشت روستایی را به مبلغ 9 میلیارد ریال پذیرفته و به عنوان یک بانک پیشرو در خدمت رسانی به این مردم گام های مهمی را برداشته است.
    وی تصریح کرد: چنین اقداماتی باعث می شود که بانک ها علی الخصوص بانک قرض الحسنه مهر ایران جایگاه ویژه ای در میان مردم به عنوان یک بانک مردمی پیدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی