عصر بازار

مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر:

مشکل بازنشستگی پیش از موعد برطرف شد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر از رفع مشکل بازنشستگی پیش از موعد مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد و گفت: حقوق و سه ماه معوقه ۹۰۰۰ نفر در دی ماه پرداخت می‌شود.

مشکل بازنشستگی پیش از موعد برطرف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدرضا رستمی در حاشیه امضای تفاهمنامه با اتحادیه زنبورداران، به صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد که هفته گذشته وزیر رفاه دستور آن را صادر کرد، اشاره کرد و افزود: مشکل ایجاد شده در راستای بازنشستگی پیش از موعد بیمه‌شدگان صندوق روستاییان و عشایر برطرف شد و بر اساس دستور وزیر رفاه، 3000 پرونده بازنشستگی پیش از موعد ارسال شده و 6500 پرونده در دست اقدام به زودی تعیین تکلیف شده و حقوقشان واریز خواهد شد.

    وی اظهار داشت: تمامی حقوق مستمری‌بگیران همزمان با کارمندان صندوق روستاییان و عشایر در دی ماه پرداخت می‌شود و سه ماه معوقه آنها نیز همراه با حقوق واریز خواهد شد.

    مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه تا پایان سال 30 هزار نفر از طرح بازنشستگی پیش از موعد برخوردار می‌شوند، گفت: این طرح مربوط به سال 93 بود که سرانجام سال گذشته با دستور نمایندگان به تصویب رسید و در مرحله اول، حقوق 9000 نفر از این مستمری‌بگیران همزمان با حقوق دی ماه پرداخت خواهد شد و مابقی نیز تا پایان سال محقق می‌شود.

    رستمی همچنین به عیدی مستمری‌بگیران اشاره کرد و گفت: 43 هزار مستمری‌بگیر، عیدی خود را همراه با حقوق بهمن ماه دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی