عصر بازار

عضو هیات مدیره پست بانک ایران:

موفقیت های روزافرون پست بانک ایران مرهون تلاش های بی وقفه انسان های بی ادعا است

عصر اعتبار- دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در گردهمائی روسای باجه های بانکی مدیریت شعب استان ها و مناطق تهران گفت: موفقیت های روزافزون پست بانک ایران مرهون تلاش های انسان های بی ادعائی است که بی وقفه کار کردند تا به این جایگاه ممتاز برسد.

موفقیت های روزافرون پست بانک ایران مرهون تلاش های بی وقفه انسان های بی ادعا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق افزود: درحال حاضر پست بانک ایران در شبکه بانکی به عنوان بزرگترین خرده بانکدار کشور است و این مهم مرهون یک دهه تلاش و زحمت دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی است.
    صباغی تصریح کرد: درواقع همه مسئولان به اتفاق ما را به واسطه عملکرد شایسته و بی نظیرمان به عنوان خرده بانکدار معرفی کردند.
    عضو هیات تاکید کرد: رسالت و نقش خرده بانکداری پست بانک موجب شد تا دولت و مجلس این بانک را به عنوان یکی از بانک های عامل قدرتمند برای طرح اشتغال زائی روستائی در راستای توسعه این مناطق انتخاب کرده و مسئولیت خطیری را برای آن تعیین نماید.
    وی اظهار داشت: اقتصاد بانک محور کشورمان عملا حضور بانکی تمام عیار را برای توسعه روستائی احساس نیاز می کرد و براین باور رسید که بهترین بانک برای این مهم پست بانک است.
    صباغی بیان داشت: باجه های بانکی رکن اعتباری پست بانک هستند و مسئولان باجه ها که همه بخش خصوصی هستند پس از یک دهه تلاش صادقانه توانستند این رسالت بزرگ را به همه اثبات نمایند. درواقع این فرصت و بستر دراختیار ما قرار گرفته که بتوانیم در امر توسعه روستائی کشور نقش بی بدیل باجه ها را محرز نمائیم.
    وی عنوان کرد: پست بانک ایران اگر امروز بانک عامل صندوق توسعه ملی و طرح اشتغال روستائی است، مدیون تلاش های یک دهه انسان های بی ادعا هست که با سلامت کار کردند و بانک را به این جایگاه رساندند.
    صباغی درپایان تاکید کرد: باجه های بانکی یاوران پست بانک هستند و باید قدرشان به خوبی بدانیم و ارج نهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی