عصر بازار

وبلاگ بانک تجارت دورهمی بانک و مشتریان

عصر اعتبار- وبلاگ رسمی بانک تجارت رسانه‌ای کلاسیک با محتوایی جامع و مطالب پژوهشی – آموزشی، فضای مناسبی را برای پویش مشترک سازمان بانک و مشتریان فراهم کرده است.

وبلاگ بانک تجارت دورهمی بانک و مشتریان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وبلاگ و وبلاگ‌نویسی از پدیده‌‎های نوینِ دنیای پر پیچ و خم اینترنت است. صدها میلیون نفر از مردم سراسر دنیا از تمام سطوح اجتماعی و از تمامی قشرها همچنان وبلاگ نویسی را در برنامه روزمره زندگی سایبری خود دارند. اما دلیل پایداری این رسانه و یا بهتر بگوییم، روش تولید محتوا چیست؟
    تعاملی بودن، ویژگی مهم وبلاگ‌ها است که اجازه می‌دهد بازدیدکننده نظر و پیام خود را ثبت کند. در واقع وبلاگ‌نویسان نه تنها با پست‌های خود تولید محتوا می‌کنند، با خوانندگان و سایر وبلاگ نویسان روابط اجتماعی برقرار می‌کنند. امکان آرشیو و ماندگاری مطالب خاصیت دیگری است که برای فعالان تولید و انتشار محتوا و مخاطبان آنها مهم است. همین ویژگی ها باعث شده تا «وبلاگ» همچنان انتخاب سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها برای انتشار دیدگاه‌هایی باشد که هر چند از رسمیت برخوردار نیستند اما می‌توانند در افزایش درک مخاطبان از رویکردها و برنامه‌ها موثر باشند. بانک‌های بزرگ جهان با توجه به نوع خدمات و ارتباط مستقیم با عامه مردم و مشتریان از وبلاگ رسمی در کنار سایت اینترنتی خود برای تعامل بهتر، همراستا با ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی بهتر به مشتریان استفاده می‌کنند.
    بانک تجارت نیز به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور وبلاگ رسمی خود را در کنار سایت رسمی این بانک راه‌اندازی کرده تا فضای منعطفی را برای گفت‌وشنود با مشتریان و بازدید کنندگان فراهم کرده باشد.
    معرفی خدمات بانکی همراه با جزئیات بیشتر و مزیت‌های آنها، گزارش رویدادهای اقتصادی کشور، یادداشت‌ها و مقالات علمی – پژوهشی و راهبری رسانه‌ای پویش‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی از جمله مطالبی است که در این رسانه جانبی مدیریت می‌شود.
    روابط عمومی بانک تجارت به عنوان متولی رسانه‌های رسمی این بانک سعی دارد تا بر اساس دیدگاه تعامل تنگاتنگ و دوسویه با مخاطبان و از طریق وبلاگ رسمی، رضایتمندی بیشتر مشتریان از همراهی با این بانک را محقق سازد. به همین منظور این وبلاگ آمادگی دارد تا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای علمی مرتبط با خدمات بانکی را از مخاطبان دریافت و منتشر سازد.
    ... ادامه داستان وبلاگ بانک تجارت را از http://blog.tejaratbank.ir دنبال کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی