عصر بازار

با حمایت بانک انصار چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی برگزار شد

عصر اعتبار- با حمایت بانک‌انصار و حضور دکترابراهیمی مدیرعامل این بانک، چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

با حمایت بانک انصار چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دراین همایش که باشعار "مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصادمقاومتی و پیشرفت‌" برگزار شد، علاوه بر دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، دکترمحمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت، دکترمحمدشریعتمداری وزیرصنعت، معدن و تجارت، دکتر هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، دکترمسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و همچنین جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند.

    در این همایش، دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و سخنگوی دولت طی سخنانی گفت: مدیریت جهادی همزاد اقتصاد مقاومتی و یک مدیریت علمی است و امروز جز با یک مدیریت اقتضایی و جهادی نمی‌توان عمل کرد.

     
    دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این همایش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت مدیریت جهادی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مدیریت جهادی مربوط به همه قوا و در همه زمان‌هاست و اگر عزم ملی و مدیریت جهادی باشد اقتصاد و فرهنگ پیشرفت می‌کند و ملتی که اقتصاد و فرهنگ پیشرفته داشته باشد در اوج قرار می‌گیرد و تحقیر نمی‌شود.

     


    این گزارش می افزاید که در این همایش سردارسپهر دبیر همایش طی سخنانی به شرح راهبرد دینی و جهادی رهبر معظم انقلاب درخصوص نظام مدیریتی در انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: براساس منظومه فکری رهبر انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات مدیریت جهادی است و تنها با این نوع از مدیریت می‌توان بر مشکلات فائق آمد و از بن بست‌ها بیرون رفت.

    براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در این همایش از خانواده شهدای شاخص ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مدافعین حرم، دانشگاه، آتش‌نشانی، حفاظت محیط زیست و یک جانباز 70 درصد قدردانی شد و به چند مدیر به عنوان مدیر جهادی نشان مدیریت جهادی اعطا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی