عصر بازار

حضور فعال بانک پارسیان درهفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛

معرفی محصول خانه پارسیان به عنوان یکی ازمحصولات نوآور برتر ایرانی

عصر اعتبار- درهفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک ونظام های پرداخت که باعنوان « نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی درکسب و کار مالی» در روزهای دوم و سوم بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزارمی شود، بانک پارسیان به همراه شرکت های گروه مالی و داده پردازی، حضوری فعال خواهد داشت.

معرفی محصول خانه پارسیان به عنوان یکی ازمحصولات نوآور برتر ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری »عصر اعتبار»، بانک پارسیان در نمایشگاه امسال، محصول جدید و مهم خود با عنوان " خانه پارسیان" در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک را معرفی می کند. این محصول براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان  یکی ازمحصولات نوآور برتر ایرانی انتخاب شده است.

    همچنین بانک پارسیان به عنوان یکی از حامیان این همایش، در نمایشگاه جانبی به ارایه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت می‌پردازد.
    شایان ذکر است؛ از جمله محورهای اصلی همایش می توان به کسب‌وکار، خدمات پرداخت، نوآوری،‌ فناوری نظارتی (RegTech)، امنیت و هوشمندی اشاره کرد.
    هدف از برگزاری این همایش بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، بررسی چگونگی کارایی کسب و کارهای مالی با حضور بازیگران جدید، معرفی فضای جدید کسب و کار مالی و معرفی نوآوری‌های جدید در صنعت بانکداری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی