عصر بازار

انتشار نوزدهمین شماره نشریه شمیم کوثر

عصر اعتبار- شماره ۱۹ ماهنامه داخلی «شمیم کوثر» با محوریت هفتمین سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر و بررسی کاهش هزینه ها در نظام بانکی و افزایش درآمد منتشر شد.

انتشار نوزدهمین شماره نشریه شمیم کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر عیسی رضایی مدیر مسئول ماهنامه شمیم کوثر در این شماره به مناسبت آغاز هشتمین سال فعالیت موسسه، نقاط قوت سال هایی که کوثر پشت سر گذاشته شده را یک دلی و یک صدایی دانسته است. در این رهگذر موضوع افزایش سطح درآمد موسسه و کاهش هزینه های جاری با به کارگیری تکنولوژی های نوین از جمله اولویت های اصلی کوثریان در سال هشتم فعالیت است.

    بر اساس این گزارش؛ ماهنامه شمیم کوثر در این شماره به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر در بخش گفتگوی ویژه خود با جواد فهیمی پور قائم مقام موسسه با عنوان "از تغییرات برای تعالی کوثر استقبال می کنیم" به گفتگو پرداخته است.

    از بخش های جذاب این شماره می توان به مطالبی با عنوان افزایش درآمد از طریق دستگاه های خودپرداز و کارتخوان های فروشگاهی، تاثیر بانکداری الکترونیک در حفظ شاخص محیط زیست و بانکداری دیجیتال؛ از سرمایه گذاری های زیرساختی تا درآمدزایی اشاره نمود. مصاحبه با مدیر شعب استان های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، فارس و البرز از دیگر بخش های خواندنی این شماره است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی