عصر بازار

استاندار فارس:

خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران ارزنده و قابل تقدیر است

عصر اعتبار- مهندس تبادار، استاندار فارس در دیدار با مختاری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان، نقش سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی این بانک را در محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه غیر قابل انکار دانست و از عملکرد مطلوب مجموعه تقدیر کرد.

خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران ارزنده و قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهندس تبادار استاندار فارس ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بانک در استان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است با تمرکز بر سنت نیکوی قرض الحسنه، اقشار ضعیف جامعه را تحت پوشش قرار دهد .
    وی با اشاره به رقابت بانک ها در استان فارس گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان پرچمدار بانکداری ناب اسلامی توانسته است بدون توجه به نرخ سود دهی و با تکیه بر اعتقادات و باورهای مذهبی مردم در سیستم بانکی به رقابت بپردازد.
    تبادار با اشاره به موقعیت اقتصادی و پتانسیل های بالقوه استان فارس بیان داشت: ظرفیت های بالقوه ای در استان وجود دارد که می توان با شناسایی و سازماندهی آنها فرصت خدمتگزاری بیشتر به مردم را فراهم کرد.
    در ادامه، مختاری مدیرشعب استان فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد و معرفی سبد محصولات بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهرایران اساس وجودی خود را بر پایه ارزشمندترین عمل پسندیده اسلامی و انسانی یعنی سنت نیکوی قرض الحسنه بنا نهاده است تا مشتریان و خیرین نیکوکار نه تنها از اجر معنوی سنت قرض الحسنه بهره مند شوند بلکه از خدمات نوین بانکداری اسلامی و تسهیلات قرض الحسنه نیز استفاده کنند.
    وی ادامه داد: خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه مهر ایران بر این باور است که در شرایط فعلی اقتصادی، بانکداری قرض الحسنه می تواند عامل بسیار مهم و موثری در کاهش نوسانات اقتصادی و مانع بروز بحرانهای پولی و مالی در کشور باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی