عصر بازار

ارزش نتفلیکس در بازار سرمایه به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید

عصر اعتبار- شرکت چندرسانه ای نتفلیکس این روزها به یکی از غول های دنیای فناوری مبدل شده و با افزوده شدن ۲ میلیون نفر دیگر به جمع مشترکان آن، ارزش آن به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش نتفلیکس در بازار سرمایه به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس ، سود این سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال در سه ماه پایانی سال 2017 سه برابر شده و حالا این شرکت قصد دارد سرمایه گذاری های گسترده تری را برای تولید سریال و فیلم های سینمایی انجام دهد.

    ارزش سهام نتفلیکس در بازار سرمایه با رشد 9 درصدی به 248 دلار به ازای هر سهم رسیده و این رقم نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایشی 53 درصدی نشان می دهد.

    بیش از نیمی از خانوارها در آمریکا مشترک خدمات نتفلیکس هستند و این شرکت با سرمایه گذاری در 190 کشور جهان در تلاش برای تسخیر بازارهای جهانی است.

    نتفلیکس در سه ماهه پایانی سال 2017 موفق به جذب 6.36 میلیون نفر مشترک جدید در کشورهای مختلف جهان شد و با عرضه فصول جدید سریال های محبوب و برخی فیلم های سینمایی تازه مورد توجه قرار گرفته است.

    تعداد مشترکان خدمات پخش آنلاین نتفلیکس 117.58 میلیون نفر برآورد می شود و نشان دهنده نتفلیکس آرام آرام در حال تبدیل به یک غول موفق در دنیای فناوری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی