عصر بازار

حضور فعال بانک صادرات ایران در هفتمین همایش «بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت»

عصر اعتبار- هفتمین همایش «نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار و از حضور فعال این بانک در معرفی دستاوردهای بانکداری اینترنتی تقدیر شد.

حضور فعال بانک صادرات ایران در هفتمین همایش «بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هفتمین همایش «نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک» در روزهای دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با رویکرد «نوآوری، بازیگران جدید و کارایی در کسب و کار مالی» با حضور دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی، دکتر دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی (دبیر همایش)، حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، جمعی از مدیران عامل و کارشناسان نظام بانکی و شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی به بانک ها برگزار شد.
    حضور حمایتی بانک صادرات ایران در این همایش با برپایی غرفه معرفی خدمات بانکداری اینترنتی و تبلیغ محصولات نوین بانکی مورد توجه مسئولان بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها و رییس پژوهشکده پولی و بانکی قرار گرفت.
    شایان ذکر است، این همایش با برگزاری جشنواره دکتر نوربخش و تقدیر از برگزیدگان و پیشگامان بانکداری الکترونیک به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی