عصر بازار

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد:

انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه در کرج

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه‌ در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه در کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ جواد صفایی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره پلیس آگاهی استان برگزار شد، از انهدام باند کلاه‌برداری از شرکت‌های بیمه‌ خبر داد و اظهار کرد: این باند که متشکل از چهار نفر بود با تصادف ساختگی از بیمه‌ها کلاه‌برداری می‌کردند.

    وی در ادامه بابیان اینکه گزارش کلاه‌برداری این باند در اواسط آذرماه به پلیس آگاهی ارجاع شد، عنوان کرد: طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تمام اعضای این باند دستگیر شدند که طی بازجویی اولیه منکر هرگونه خلافی بودند اما پس از مواجهه با ادله پلیس مجبور به اقرار شدند.

    رئیس پلیس آگاهی استان البرز در رابطه با شیوه و شگرد این باند، افزود: این باند در باغات حاشیه کرج یکی از اعضا را با بی‌حس کردن دست و پای وی، به‌گونه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند که دست و پای وی می‌شکست بعد فرد را برای صحنه‌سازی تصادف به سطح شهر انتقال می‌دادند و پس از صحنه‌سازی مصدوم به بیمارستان و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شد.

    دستگیری باند هفت نفره سرقت احشام

    به گفته سرهنگ صفایی پرونده مربوطه به‌منظور کشف سایر جرائم باز است.

    وی در بخش دیگری از دستگیری باند هفت نفره سرقت احشام در استان خبر داد و افزود: طبق دستورات فرماندهی انتظامی استان مبنی بر کشف 100 درصدی سرقت، کارآگاهان مبارزه با سرقت، اقدامات پلیسی ویژه‌ای در این حوزه انجام دادند و درنهایت تمام اعضای این باند را که تاکنون 11 فقره سرقت احشام و محموله گوشتی در استان البرز و غرب تهران مرتکب شدند، دستگیر کردند.

    وی بابیان اینکه تمام مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: کماکان متهمان به‌منظور سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس قرار دارند.

    به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز سارقان دارای سابقه کیفری و دارای میانگین سنی 22 تا 42 ساله هستند.

    دستگیری یک باند با اعتراف به 65 فقره سرقت

    وی در بخش دیگری از انهدام باند شش‌نفره با اعتراف به 65 فقره سرقت از منزل خبر داد و تصریح کرد: اعضای این باند طی دو عملیات مختلف پلیسی دستگیر شدند.

    سرهنگ صفایی بابیان اینکه متهمان دارای دو دستگاه خودرو پژو 206 و پژو 405 بودند که سرقت را با خودرو پژو 206 که سرقتی بود انجام می‌دادند.

    وی بابیان اینکه این افراد از سارقان در حال حرکت غرب کشور بودند، در خصوص شیوه و شگرد آن‌ها، گفت: سارقان از طریق بالکن و یا تخریب در، وارد منزل شده و پول و جواهر منزل را سرقت می‌کردند، همه اعضای این باند دارای سابقه کیفری بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی