عصر بازار

مدیرشعب استان همدان بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد:

راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان

عصر اعتبار-مدیرشعب استان همدان بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر رضایت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری و بازخورد مناسب طرح در هدایت مشتریان به سمت بانکداری مدرن، دومین پیشخوان الکترونیک این استان را در شعبه شهید مدنی کد ۷۴۱۰ راه اندازی کرد.

راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانکداری الکترونیکی به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک از طریق بکارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای بانکی، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می کند.
    استقرار نظام بانکداری الکترونیکی، مستلزم توجه به امکان پذیر بودن آن در محیط فنی، اقتصادی، مالی و نیروی انسانی است که از این حیث، باید به موارد فنی مربوط به در دسترس بودن سخت افزار، نرم افزار و آگاهی از چگونگی توسعه سیستم بانکداری الکترونیکی که جوابگوی نیاز مشتریان باشد، توجه ویژه داشت.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران با برخورداری از نیروی انسانی ماهر، متخصص و جوان و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، با هدف صرفه جویی در زمان مشتریان و مراجعین خود برای دریافت خدمات حضوری، به راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان اقدام کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی