عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران:

رضایتمندی کامل مشتریان نتیجه تلاش و اخلاق مداری کارکنان بانک است

عصر اعتبار- دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران براساس اعلام اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی مبنی بر دستیابی به رضایت صددرصدی مشتریان بانک در ارائه خدمات مطلوب، از کارکنان صف و ستاد تقدیر کرد.

رضایتمندی کامل مشتریان نتیجه تلاش و اخلاق مداری کارکنان بانک است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در بخشی از متن تقدیر مرتضی اکبری به دلیل اهتمام کارکنان برای جلب رضایت کامل مشتریان آمده است:
    " تحقق دستیابی به رضایتمندی کامل مشتریان، مراجعین و متقاضیان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی است که مولفه هایی همچون سرعت ، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع ، کیفیت کار انجام شده ، نحوه رفتار با مردم و شفافیت و اطلاع رسانی مناسب موجبات آن را فراهم می سازد.
    براین اساس، برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی همکاران گرانقدر شعب و ستاد بانک، مدیران عزیز استان ها و مدیران ستادی برای تلاش در افزایش و ارتقاء رضایت ارباب رجوع و تحقق مشتری مداری ابراز نمایم.
    بی شک مشتریان این بانک از مظلوم ترین و نیازمندترین اقشار جامعه به شمار می آیند و امیدوارم که این همت در راستای جلب حداکثری رضایت مشتریان در ارائه خدمات در ماه ها و سال های آتی نیز همچنان تداوم داشته باشد."
    بنا براین گزارش، یکی از عوامل رشد وتوسعه اقتصادی کشورها وجود بانکهایی با کارایی وسلامتی بالاست؛ در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را فراهم آورد.
    این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری الکترونیک سعی دارد تا نیازهای مشتریان خود را درک کرده و هر روز بهتر و بیشتر به کیفیت خدمات خود از طریق بانکداری الکترونیکی بیافزاید.
    تولید خدمات جدید مبتنی بر اینترنت، مانند راه اندازی سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، بهبود و بروز رسانی موبایل بانک و گسترش زیرساخت های لازم برای اینترنت بانک، سبب شده است تا مشتریان بتوانند بیشتر امور بانکی خود را بدون حضور فیزیکی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دهند.
    بررسی گزارش شکایات دریافتی از مشتریان در دی ماه سال 1396 در سطح کشور، نشان دهنده رضایتمندی صد درصدی مشتریان از عملکرد بانک و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، نسبت به همین دوره در سال گذشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی